1 października 2014

Ruszyła Internetowa Drogeria Rossmann

Wiedziałyście, że Rossmann planuje ruszyć ze sprzedażą online? Właśnie dzisiaj ruszyła Internetowa Drogeria Rossmann.  Wygląd to o tak:


Jak prawdziwy Rossmann ;) Wystarczy kliknąć na odpowiedni regał i...


Stoimy przed półkami z kosmetykami :) Po kliknięciu na produkt, można go włożyć do koszyka i gotowe.

Dostępne są dwie formy dostawy: bezpłatnie do wybranej drogerii Rossmann lub kurierem prosto do domu (to już za odpowiednią opłatą ;P). Płacić można kurierowi gotówką, albo przelewem (w przypadku odbioru w drogerii jedynie przelewem).

Póki co internetowy Rossmann działa jedynie na terenie województwa łódzkiego, ale od 2015 roku ruszy w całej Polsce.

Spacerków po drogerii mi to nie zastąpi (jakoś mnie to relaksuje, też tak macie? :P), ale doceniam, że Rossmann się rozwija.

Zajrzeć do sklepu możecie tu: KLIKU. Miłego zwiedzania ;)

34 komentarze:

  1. O szok, w sumie niezły pomysł :D Ja i tak wolę przejść się do sklepu i popatrzeć, wybrać, jakoś tak inaczej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszna ta aplikacja, chociaż mam wrażenie, że mogłaby działać szybciej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że Rossmann planuje coś takiego, ale w sumie pomysł całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł jest świetny, ja też osobiście nie wiedziałam ...

      Usuń
  4. oo super! ja tam lubię takie zakupy online bardziej niż chodzenie po drogerii ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Mam nadzieje, że jak najszybciej ruszy w całej Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, na pewno ucieszy się moja mama z takiego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, chyba dla skrajnie zabieganych :) mnie jednak chodzenie po Rossmannie relaksuje i nie odmówię sobie tej przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle! nie wiedziałam, choć i tak chyba wolę sobie iść i pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nareszcie ;) bardzo się cieszę ;)

    zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekombinowane. No i szafa Burżujka to gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, w końcu nie będę musiała chodzić po drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Doznałam szoku jak przeczytałam tytuł Twojego posta na blogerze :-) Lecę zobaczyć :-) Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, choć ja jednak wolę sobie pochodzić po drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie :) w moim Rossmannie nie ma wszystkich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł! Mam kawał drogi do Rossmanna, internetowy na Śląsku też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, idę pozwiedzać i czekam na otwarcie dla reszty Polski ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa, musza zrobić taką opcję w każdej miejscowości.Rewelacyjne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma u mnie rossa, do najblizszego mam 10km, swietne rozwiazanie !

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł, ale szkoda, ze jak na razie nie jest możliwość robienia zakupów z całego kraju

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tym sklepem, Pierwszy raz sie z takim sklepem spotkałem. Trochę się tnie. Ale się nie dziwie jak tyle zdjęć z artykułami :p

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł jest dobry, ale łażenie po rossie mnie relaksuje czasami, więc nie zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł bardzo mi się podoba :) Jeśli wiemy co chcemy kupić, zaoszczędzimy sobie nerwów podczas szukania 'niemacanych' egzemplarzy :) Jestem jak najbardziej za!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł bardzo mi się podoba. Ludzie, którzy nie mają czasu bardzo docenią tą inicjatywę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przy takiej półce dostaje oczopląsu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie nowoczesne strony www ;)

    OdpowiedzUsuń