5 października 2012

Kosmetyki z Różową Wstążką

Nie wiem czy wiecie, ale październik jest międzynarodowym miesiącem Walki z Rakiem Piersi. Dlatego też od 1 października, dwie kosmetyczne marki Estée Lauder i Clinique oferują limitowane wersje produktów z Różową Wstążką. Dzięki sprzedaży tych produktów zebrane zostaną fundusze, które wesprą badania nad rakiem piersi, prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Już 20 lat temu Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi. Hasło tegorocznej Kampanii „ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą” podkreśla 20-letnie zaangażowanie firmy oraz naszych partnerów w walkę przeciw rakowi piersi poprzez edukację i badania. Podkreśla również konieczność kontrolowanie stanu swojego zdrowia poprzez regularne samobadanie i wizyty u lekarza.

Wśród produktów z Różową Wstążką znajdziemy:
Perfumy DKNY Fresh Blossom EDP - 249 zł/50 ml


Lotion z breloczkiem Różowej Wstążki Clinique Great Skin, Great Cause, Dramatically Different Moisturizing Lotion - 175 zł/200 ml


Estée Lauder, Reparator Perfectionist CP+R  Wrinkle Lifting Firming Serum z breloczkiem Różowej Wstążki - 445 zł/50 ml


Nawilżający balsam do ust Clinique Pink with Purpouse Chubby Stick w kosmetyczce - 79 zł

Estée Lauder, Evelyn Lauder and Elizabeth Hurley Dream Lip Collection, czyli duo w postaci pomadki Pure Color Lipstick w odcieniu Candy specjalnie wybranym przez Evelyn Lauder oraz błyszczyk Pure Color Gloss w odcieniu Pink Innocence wybranym przez Elizabeth Hurley -140 zł


Krem do rąk La Mer The Hand Treatment 360 zł/200 ml


Bobbi Brown BCA Collection „Pink Peony” Illuminating Bronzer plus mini pędzelek Face Blander Brush - 150 zł

Kolejnym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest druga edycja płyty muzycznej "PiN in PINK - Radio PIN i Maciej Ulewicz prezentują .", stworzona przez polski oddział Estée Lauder Companies wspólnie z Radiem PiN i Universal Music Polska. Na płycie znajdzie się 20 utworów na 20-lecie Kampanii. Z każdego sprzedanego egzemplarza, płyty połowa zysku wesprze badania nad lekiem na raka piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.


Takie akcje są jak najbardziej potrzebne. O regularnym samobadaniu piersi przypominałam wam już kiedyś w komiksowej notce (o TU) i będę przypominać jeszcze nie raz. Dbajmy o swoje zdrowie dziewczęta!

Źródło zdjęć i informacji:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,114377,12585760,Kup_plyte___wesprzesz_kampanie_na_rzecz_walki_z_rakiem.html

16 komentarzy:

  1. dobrze, że wiele firm się w to angażuje, popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie inicjatywy :) Sama noszę charms różową wstążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie akcje są bardzo dobre :) Oby więcej firm się na takie coś zdecydowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja, wiem, ze i Avon od dawna bierze w niej udział ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super akcja, niestety kosmetyki przedstawione przez Ciebie nie są na moją kieszeń, na szczęście inne, bardziej przystępne firmy również biorą udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam wczoraj ten balsam do ust Clinique razem z różową kosmetyczką. taki rodzaj pomocy jest samą przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja super, ale tak niewiele firm promuje, a i ceny nie są tak łatwo akceptowalne, przynajmniej niektóre :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pandora tez przyłączyła sie do akcji. fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie za dużo takich akcji, zawsze życie jakiejś kobitki będzie uratowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super.
    Ja popieram wszelkie akcje charytatywne.
    To jest wspaniałe uczucie - wiedzieć, że są na tym świecie ludzie, którym nie obcy jest los innych

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku podoba mi się róż BB, chyba obejrzę go na żywo, w poprzednich latach kupowałam mini błyszczyki Clinique, lubię takie akcje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. akcje jak najbardziej potrzebne, oby takich wiecej... a z tych rzeczy najbardziej do gustu przypadly DKNY <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te inicjatywy, szkoda tylko,że takie drogie firmy tylko biorą udział :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Akcje jak najbardziej potrzebne, jednak niewiele to daje... Kilku miesięczne kolejki do onkologów, kolejki na USG... Lekarze, którzy podają sprzeczne informacje. Pozostaje wierzyć, że kiedyś będzie lepiej :/

    OdpowiedzUsuń