10 maja 2014

Druga części gazetki kosmetycznej Biedronki

Wiedziałyście, że kosmetyczna promocja Biedronki będzie miała dwie części? No to już wiecie ;) Pierwszą część pokazywałam tutaj KLIKU, a dzisiaj wypatrzyłam na blogu Kosmetyczne widzimisię skany gazetki "Odkryj w sobie więcej gwiazdy", przekazuję dalej ;)

Gazetka obowiązywać będzie od 15 do 28 maja 2014.











Kupiłabym Morelowy peeling Soraya, ale mam już inny w zapasie. Bardzo zainteresowała mnie seria L'Oreal Elseve Sun Defense. Zawsze jesienią jestem nieszczęśliwa, bo przez wredne słońce z prawie brązu, robi mi się blond :P Dlatego też obietnica ochrony włosów przed promieniami UV bardzo do mnie przemawia. Ale może lepiej po prostu zainwestuję w kapelusz? ;)

Ok, wracam do pochłaniania tortu. Dzisiaj moje urodziny :D

Źródło zdjęć:
http://kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com/2014/05/urodowa-gazetka-biedronki-maj-2014_10.html

14 komentarzy:

  1. Jedynie maski hydrożelowe mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem się nie skuszę :)chociaż te kremy z loreala są super

    OdpowiedzUsuń
  3. ta mnie nie zainteresowała.
    stówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic ciekawego tutaj nie widzę, ale liczę że pojawi się jeszcze 3 część :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. a myślałam, że fajniejsza będzie
    nic mnie nie kusi, ale może to lepiej? :)))

    ps. zapraszam na mały konkurs do mnie, do wygrania podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie spray chroniący włosy przed słońcem z L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! I żeby tort poszedł w te rejony, które sobie wybierzesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stówka;) ps. ja dopiero zaczynam blogowanie, zapraszam http://monalisadreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Smacznego :-D i oczywiście wszystkiego najlepszego ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Również bym kupiła ten peeling Soraya:) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na kilka rzeczy na pewno się skuszę,ale szalała nie będę :)

    OdpowiedzUsuń