26 sierpnia 2014

Biedronka: Odkryj w sobie piękno cz.1

Już od czwartku rusza kolejna gazetka kosmetyczna Biedronki. Akcja tematyczna "Odkryj w sobie piękno cz.1" obowiązywać będzie od 28.08 do 10.09.2014. Oglądamy!












Może to przez dzisiejsze wielkie zakupy w Super-pharm, ale nic mnie jakoś specjalnie nie kusi. No ewentualnie HD Puder Bebeauty, matowe pomadki i koszulka nocna z Wieżą Eiffla, ale niekoniecznie. 

A już od 04.09. ruszy druga część promocji, może będzie coś ciekawszego.

Źródło zdjęć:

17 komentarzy:

  1. nie widzę tu nic dla siebie, no może ewentualnie skuszę się na wodę c-thru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam zamiar kupić wodę toaletową C-THRU :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jedynie kusi woda C-THRU :) i nic więcej ciekawego nie widzę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. C-thru kusi i parę fajnych rzeczy widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może w drugiej części będzie więcej ciekawych rzeczy. Mnie kusi serum do twarzy z kwasem hialuronowym i puder HD.

    OdpowiedzUsuń
  6. woda Cthru jedynie mi wpadła w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znalazłam na szczęście nic dla siebie. Chociaż raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic ciekawego tym razem. Może druga część będzie ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic ciekawego nie ma w gazece:) mniej kasy się wyda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nic takiego, tylko te matowe pomadki mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalu nie ma, nic mnie nie zainteresowalo

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed momentem również dodałam o tym post :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko puder HD przykuł moją uwagę, a w części drugiej zapoluję na micel z Garniera. Pierwsza część? Nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj także tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...