29 października 2014

Biedronka: Pielęgnacja 360° cz.2.

Po raz kolejny zabieram was do Biedronki. Skoro była pierwsza część promocji, musi być i część druga.Akcja tematyczna Pielęgnacja 360° cz.2. rusza 30 października, czyli już jutro. Oglądamy!




















Gazetka wydaje się ciut ciekawsza niż poprzednia. Biedronkowy suchy szampon pomadki w płynie i dwupaki Rexony, kuszą. Ale jeszcze się zastanowię nad ich zakupem. Za to na pewno przygarnę wieeelką paczkę moich ulubionych wkładek Carefree ;)

Znalazłyście coś dla siebie?

Źródło zdjęć:

24 komentarze:

  1. Chyba na suchy szampon się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nic mnie nie porwało, bo mam spore zapasy, ale fakt faktem - promocje fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja sie skusze na żele oryginal source i krem do rąk neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawszy niż wcześniejsza cześć tej akcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieda z nędzą. Już od dłuższego czasu biedronkowe gazetki potwierdzają moje zdanie, że od jakiegoś czasu nie mają fajnych promocji. Kiedyś mieli fajniejsze promocje i pomysły na gazetki (produkty w nich, ceny), a teraz to jedna wielka lipa przynajmniej jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja polecam tusz... Ostatnio z nazwą Luxury Paris, a teraz widzę, że zmienili na La Luxe, tak czy owak, polecam. Świetny kosmetyk za dyszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przejrzałam te kosmetyki, to szczerze dla niektórych osób mało wymagających będą dobre, natomiast też nie można nikogo krytykować że te kosmetyki są zupełnie złe.
    Natomiast jeśli chodzi o kosmetyki już profesjonalne to faktycznie to niebo a ziemia....

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny sposób żeby przyciągnąć nowych klientów

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego nie ma nowych postów? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ta biedronka myślę, że w drogerii można kupić za podobną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od października nie ma nowego wpisu :( Siiia, tak bez pożegnania? Czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm suchy szampon bym kupiła bo nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Halooo, co się stało z blogiem? :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten suchy szampon miałam wczoraj w ręce, ale w końcu nie wzięłam. Zastanawiam się, czy spełni moje oczekiwania :)
    Pozdrawiam
    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedronka jest zawsze na propsie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jestem ciekawa suchego szamponu ")

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj także tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...