1 lutego 2013

Walentynkowa gazetka urodowa Biedronki

Uwaga, uwaga... Nadciąga kolejna gazetka urodowa Biedronki ;) Tym razem walentynkowa. Promocje obowiązywać będą od 7 do 20 lutego. Póki co, skany można obejrzeć tylko tu:




Dla siebie wypatrzyłam niewiele. Kusi mnie jedynie zestaw dwóch żeli Original Source za 10,99zł i maseczki Lirene za 1,99zł (maseczek nigdy za dużo ;)) i odżywka do rzęs Eveline za 8,99zł (bo ją bardzo lubię, a w sklepach rzadko ja widuję). Ewentualnie jeszcze odżywka do paznokci Eveline za 7,99zł (dla mamy, bo chyba jej się kończy).

No i jeszcze Drive i Jak zostać królem na DVD po 9,99zł, ale to już niekosmetycznie ;)

EDIT: Gazetkę można już obejrzeć na stronie Biedronki KLIKU.

Źródło zdjęć:

35 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja jestem fanką robienia zakupów w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie działają kliki:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, brzmi zachęcająco, ale nie mam konta na wizażu i muszę żyć w niepewności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko gazetka pojawi się na serwerze biedronki, postaram się dokleić tu linka ;)

      Usuń
  4. Nie mogę kliknąć w linki przez te śnieżynki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety tak samo. Zawsze mnie te płatki denerwują.

      Usuń
    2. wystarczy otworzyć w innej przeglądarce niż mozilla :)

      Usuń
    3. używam chrome'a, klik3 nie działa.

      Usuń
    4. ajjj, przepraszam. już usunęłam śnieżynki ;) w końcu już wiosna coraz bliżej... ;)

      Usuń
  5. mam nadzieję że uda mi się upolować serum do rzęs z eveline bo w tej chwili nie mam żadnego... co mnie wkurza to to, że jak są jakieś atrakcyjne oferty w biedronce czy lidlu to często jak przyjedziesz po poludniu to sklep wymieciony :P

    btw.. nie polecam świeczek z biedronki, strasznie słabo pachną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które?? Te w szkle pachną dość intensywnie, np, śliwkę u mnie bylo czuć jeszcze dlugo po zgaszeniu

      Usuń
  6. nie mogę wejść na skany ale napewno się skusze na te żele Original Source..

    OdpowiedzUsuń
  7. Skany chyba są źle podlinkowane, albo to mi nie chce coś wejść... Ja na pewno się skuszę na tą odżywkę do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, u mnie działają, a inaczej nie umiem ich podlinkować ;)

      Usuń
  8. szkoda, że nie ma już kosmetyków Bell, tylko ciągle Eveline ;) Też zainteresował mnie dwupak OS i odżywka do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele Original Source, więc może się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedynie dwupak OS jest godny uwagi - reszta się powtarza lub po prostu nie jest interesująca :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie tez kusi dwupak OS, chociaż mia lam nie kupować nowych żeli;D
    a te odzywki eveline to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ciekawe te profesjonalne kosmetyki do włosów Diplona, nigdy nie słyszałam o nich, już sprawdzę w googlach ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu uwielbiam Biedrone!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się wybrać do Biedronki 7.02 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ech moja biedrona zawsze uboga, więc wątpię, żebym coś dorwała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest kilka fajnych rzeczy, pewnie przygarnęłabym zestaw OS, zestaw kosmetyczek i Drive :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach biedronka zawsze potrafi mile zaskoczyć :D
    ja dzisiaj zgarnęłam dwa zestawy puszek w różne wzorki (po 3 szt. w zestawie) za 11,99 komplet :D
    uwielbiam ją za promocje i nowości :D
    A nowej serii Garniera nie widziałam nigdzie jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  18. aja jaj, świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w Biedronce i nie ma nic ciekawego niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też akurat o tym pisałam gazetka już jest:
    http://kroliczek-doswiadczalny.blogspot.com/2013/02/kosmetyki-w-biedronce-walentynkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  21. łłiii świetne promo, w czwartek pędzę do Biedroneczki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również wybieram się do biedry po zakupy, może znajdę coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biedronka ostatnio przekonuje mnie coraz bardziej do siebie, bo można znaleźć tam tanie,ale dobre kosmetyki ;) Z chęcią przejrzę walentynkową ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń