15 grudnia 2013

Dwie nowe kolekcje Catrice - Lala Berlin loves CATRICE i Lash Flash

Dzisiaj przychodzę do was z zapowiedzią dwóch kolejnych kolekcji limitowanych od Catrice. Pierwsza z nich będzie nosić nazwę Lala Berlin loves CATRICE. Z tego co się zorientowałam Lala Berlin to niemiecka marka odzieżowa ;)


Paletka cieni - Absolute Eye Colour Quattro - w kolorze:
  • C100 F’rosen Yoghurt

Szminki - Ultimate Colour Lip Colour - w dwóch kolorach:
  • C320 Kiss Kiss Hibiscus 
  • C330 The Lips Are On Fire
 


Lakiery do ust - Made To Stay Smoothing Lip Polish - w trzech kolorach:
  • C010 Rose-wood If She Could
  • C020 Jen & Berry’s 
  • C050 Megan Fuchsia


Róż - Defining Blush:
  • C040 Think Pink 
 

Bronzer - Sun Glow Shimmering Bronzing Powder:
  • C010 Shimmering Bronze


Lakiery do paznokci - Crushed Crystals:
  • C04 Oyster & Champagne
  • C05 Stardust
  • C06 Call Me Princess


Kolekcja ta pojawi się w sklepach na przełomie stycznia i lutego 2014, jednak nie wiem czy będzie dostępna także w Polsce.

Chcę wszystkie trzy lakiery do paznokci i lakiery do ust :D



Drugą limitką będzie Lash Flash, czyli kolekcja skupiona tylko i wyłącznie na rzęsach. W jej skład wejdą:


Komplety sztucznych rzęs i kępek:
  • C01 Extravagant Volume Lashes
  • C02 Delicate Extension Lashes
  • C03 Maximized Expression Lashes
  • C04 Stunning Lengthening Lashes
  • C05 Single Lashes
  • C06 Classical Volume Lashes


Klej do rzęs - Black Lash Glue

Trzy maskary - Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara


Kolekcja Lash Flash również zaplanowana jest na styczeń-luty 2014.
  
Nie wiem czy zauważyłyście, ale w rzeczywistości to takie trochę półlimitki. Róż Think Pink jest dostępny w stałej ofercie, szminka Kiss Kiss Hibiscus z tego co kojarzę została dopiero jakoś niedawno wycofana. Z kolei rzęsy Single Lashes, the Classical Volume Lashes i wszystkie trzy wersje Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara podobno dołączą niedługo do stałego asortymentu Catrice.

Coś was szczególnie zaciekawiło? ;)

Źródła zdjęć:
http://www.pinkmelon.de/magazin/makeup/limited-edition-lala-berlin-loves-catrice.html
http://de.paperblog.com/preview-lala-berlin-loves-catrice-lash-flash-712575/

15 komentarzy:

  1. laakiery :D cienie też fajne i szmineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic Ceatrice, ale widzę, że te kosmetyki są dość popularne na blogach, więc może warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię coś z tej nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki! I lakiery do ust! I lakiery do paznokci! I znowu mój portfel na tym ucierpi ;D Mam nadzieję, że będzie dostępna w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązer i lakiery wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder brązujący! *o*

    Ciekawe jak się będzie miała pomadka "kiss kiss hibiscus" do wycofanej "kiss kiss hibiskiss" (poza innym wykończeniem).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog, spędziłem tutaj kilka godzin i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem. Doceniam ludzi z pasją bo w naszych czasach jest ich jak na lekartwo. Zapraszam również do mnie www.radiomortalis.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory tych lakierów do ust przemawiają do mnie (mimo iż widzę tylko to co jest na opakowaniu XD)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam kilka produktów tej firmy i nie jestem zadowolona...

    OdpowiedzUsuń