1 stycznia 2012

Tag - 5 noworocznych kosmetycznych postanowień

Stało się, mamy 2012 rok.

fot. http://www.papilot.pl

W zasadzie raczej nie robię postanowień noworocznych. W końcu znam siebie na tyle, żeby wiedzieć, że i tak nie ma szans na ich dotrzymanie ;) Ale tym razem podejmę wyzwanie, co mi tam. Może postanowienia urodowe, wyjdą mi lepiej niż te życiowe ;)

Zasady:
1. Napisz kto Cię zaprosił do zabawy.
2. Podaj 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które masz zamiar zrealizować w nowym roku.
3. Nominuj 5 kolejnych bloggerek.

1. Zostałam otagowana przez i MadAsAHatter Dziękuję dziewczęta ;*
2.
  • Nie chomikować. Uzbierałam przerażające zbiory wszelkich kosmetyków, a wciąż i wciąż dokupuję nowe. Pewnie ciężko będzie z tym skończyć, ale postaram się przynajmniej mocno ograniczyć.
  • Schudnąć. Ale tak bez szału, z 3-4 kg. Powinno się udać.
  • Dzielnie zapuszczać włoski. Zawsze jak już osiągam całkiem zadowalającą długość, coś mnie podkusi i idę do fryzjera, na drastyczne cięcie, lub nie daj boże cieniowanie. Nie tym razem. Dopuszczalne jedynie podcinanie końcówek co jakiś czas.
  • Regularna pielęgnacja ciała. Mam koszmarny problem z systematycznym używaniem balsamów. A przydałoby się je w końcu zużyć (patrz punkt pierwszy). Już się trochę zaczęłam przesuszać, więc tym bardziej czas na mazianko.
  • Podkreślać oczka. Uzbierałam cienie w wieeelu kolorach, więc wypadałoby się zacząć codziennie nimi malować. No może nie codziennie, ale zdecydowanie częściej. Mój boże, będę musiała wstawać 10 minut wcześniej...
3. Trochę późno się za to zabrałam i już prawie wszyscy porobili postanowienia. Hmm... Jeśli to czytasz i jeszcze nie zostałaś otagowana, to zapraszam do zabawy.

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w malowaniu się cieniami :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze warto próbować, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni punkt chyba wypiszę sobie nad szafką z wszystkimi akcesoriami i kosmetykami do makijażu :) co prawda moja kolekcja cieni jest dość stonowana, bezpieczna ale niestety rzadko używana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, bo jest tego trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to życzę powodzenia, by w tym roku się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń