30 czerwca 2012

Essence Colour Arts, czyli zabawa w zrób to sam

Jeśli któraś z was marzyła kiedyś o stworzeniu własnego koloru błyszczyka, czy lakieru do paznokci, to mam coś dla was. A raczej Essence ma coś dla was ;)

Jesienią Essence wprowadzi kolekcję o nazwie Colour Arts. W jej skład wejdą różnokolorowe pigmenty, bezbarwne bazy do tworzenia kosmetyków, słoiczki i mieszadełka ;) Wszystko czego potrzeba do zabawy w produkcję własnych odcieni :D Co ważne nie będzie to kolekcja limitowana, wszystko wejdzie do stałej oferty. Będę obrażona na cały świat jeśli Colour Arts nie pojawi się w Polsce :P






Pigmenty dostępne będą w 20 kolorach, od matowych, przed metaliczne, aż do brokatów.




Eye Base, czyli transparentna baza pod cienie, potrzebna jeśli postanowimy użyć pigmentów na powiekach.

Lip Base, niezbędna jeśli chcemy użyć pigmentów na ustach. Można też wymieszać trochę bazy i pigmentów w słoiczku i zrobić własny błyszczyk ;)

Nail Base, do robienia własnych kolorów lakierów.


Multi Tasker, czyli aplikator-mieszadełko ;)


Mixing Jars - słoiczki-pojemniczki ;)

Ok, mieszać można czymkolwiek, słoiczek się jakiś znajdzie, zwykły bezbarwny lakier pewnie też się nada, ale pigmenty są śliczne, ojj są... Nie powiecie, że nie ;)

Źródło zdjęć i informacji: 
http://www.chicprofile.com/2012/06/essence-colour-arts-collection-for-fall-2012-info-photos.html

24 komentarze:

  1. Ale super, mam nadzieje że będa dostępne w Polsce !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pigmenty cudne, a zabawa nimi może być miła. Jestem tylko ciekawa jak z trwałością, nie miałam jeszcze okazji testować marki Essence. Do tej pory stosowałam pigmenty MAC - mają fajne nasycenie, dobrą trwałość, nie osypują się, a wykonanie makijażu to czysta przyjemność. Pożyjemy, zobaczymy jak marka Essence poradziła/poradzi sobie z tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... ale ciekawa sprawa :)
    ciekawe czy pojawi się w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, ciekawe! miejmy nadzieję, że będzie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Essence się mega postarało! Brzmi dla mnie genialnie, jak ta seria nie pojawi się w Polsce na stałe, to chyba pozwę dystrybutora! Matko, wykupię chyba połowę tych pigmentów *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. ten koral z pierwszego rzędu!
    błyszczyk w tym kolorze, ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! fajna sprawa! jestem ciekawa jak będzie z pigmentacją i ile będą kosztowały

    OdpowiedzUsuń
  8. wow to wygląda świetnie ale dziwnie duże jak na edycje limitowaną :/ mam złe przeczucie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, pigmenty pewnie będzie można używać normalnie, bez bazy.

    OdpowiedzUsuń
  10. czego to już nie wymyślą;D
    ale pomysł bardzo fajny;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigmenty faktycznie mają fajne kolory, ciekawe tylko, jak będzie z trwałością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super juz się nie mogę doczekac:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł,ciekawa jestem tych pigmentów.

    OdpowiedzUsuń
  14. oojojojjj.... aż uwierzyć nie mogę w to... i mam nadzieje ze do mnie tez dotrą i ze będą na tyle dobre by można się nimi cieszyć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze...chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się zapowiada ta limitka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne mają kolory te pigmenty, szczególnie czerwienie przypadły mi do gustu, takie żywe, intensywne :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do czytania i komentowania moich recenzji kosmetycznych i porad dotyczących urody i zdrowia na http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa super! Mam nadzieję, że pojawi się w to w moich sklepach:D

    OdpowiedzUsuń
  20. turkusik mam w planach z bazą do cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. już widziałam te zapowiedzi jakiś czas temu na innych blogach i mam nadzieję że szybko do nas przyfruną

    OdpowiedzUsuń