19 czerwca 2012

L'Oreal Elseve Arginine Resist po raz drugi ;)

Całą wieczność temu, bo w listopadzie pisałam (o TU) o nowej serii do pielęgnacji włosów od L'Oreal. Czekaliśmy więc ponad pół roku żeby do nas dotarła, ale w końcu będzie! 


Elseve Arginine Resist X3 to seria przeznaczona do pielęgnacji włosów osłabionych, z tendencją do wypadania. Arginina to kluczowy aminokwas o podstawowym znaczeniu dla struktury włókna włosa. Odżywia cebulki i stymuluje aktywność komórek leżących u podstaw procesów tworzenia się łodyg włosów. Bez argininy włosy przestają rosnąć. W skład serii wchodzą:
  • Szampon wzmacniający
  • Odżywka wzmacniająca
  • Natychmiastowa kuracja wzmacniająca
  • Maska z serum wzmacniającym
  • Pielęgnacyjna terapia wzmacniająca bez spłukiwania


Maskę z serum wzmacniającym wypatrzyłam kilka dni temu na półce w Super-Pharm i w sumie dlatego piszę tego posta ;) Tak szczerze to już myślałam, że L'Oreal nas tym razem pominie i te kosmetyki wcale nie będą dostępne w Polsce. A jednak. Komentarze dziewczyn, które używały już tych kosmetyków, pod listopadową notką były bardzo pozytywne, więc na pewno się na coś skuszę, jak pozużywam to co mam (albo jak będzie jakaś porządna promocja ;))

26 komentarzy:

  1. Zainteresowały mnie Natychmiastowa kuracja wzmacniająca i Maska z serum wzmacniającym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie przepadam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez... :/ sciema.

      Usuń
    2. Ja też jej nie lubię, w ich kosmetykach jest morze chemii. Ta firma (zresztą jak wiele innych) jest przykładem na to, jak reklama i ładne opakowanie potrafią wydrzeć od klientek pieniądze.

      Usuń
  3. Kiedyś miałam szampon z Elseve Total Repair i byłam z niego baardzo zadowolona. Z wielką chęcią spróbuję tej serii :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak z obciążeniem włosów...
    ale przerobili J.Lo, aż ciężko na nią patrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziu to ona, rzeczywiście. Nie poznałam:)

      Usuń
    2. To ona????Masakra ciekawe czy sama siebie na tych zdjęciach poznaje

      Usuń
  5. ooo to czekamy aż wejdą na sklepowe półeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach te naturalne, nietknięte photoshopem zdjęcia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią wypróbuję coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś kolekcja do włosów L'Oreal (ale drogeryjna) do mnie nie przemawia, raz uczulił mnie szampon Elseve i powiedziałam im basta! Natomiast z L'Oreal Professionnel do włosów blond byłam i jestem bardzo zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  9. tej serii jeszcze nie miałam, skończę fructisa i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, seria skierowana jakby do mnie:D Szczerze mówiac nie wierzę że drogeryjny szampon czy odżywka zapobiegną temu problemowi ale pewnie i tak wyprobuję:) Będą ładnie wyglądały w łazience...

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania tak śliczne, że zgarnęłabym wszystko tylko po to, żeby stały i ładnie wyglądały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do tej serii cicho Wam powiem, że od 28.06 w Naturze będzie promocja na nią :D Więc chyba się skuszę, ale to też zależy jaki będzie skład :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a to nie jest tak, ze w PL są gorszej jakosci, bo je rozcienczaja? :) Polak Polaka lubi oszukiwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie Polak Polaka moja droga tylko firma (tutaj Loreal), to samo się tyczy innych zachodnich firm, jak również produktów w zachodnich marketach (np Lidl) kosmetyki i produkty są osobno produkowane dla krajów Europy Wschodniej (czyli tych gorszych konsumentów) perfumy, szampony są rozwadniane, do proszków jest dodawana kreda, kwarc, do ciastek mniej orzechów etc..szkoda tylko,że tak mało polskich konsumentów o tym wie. Dlatego ja kupuje w Polsce tylko polskie produkty, a zagraniczne na zachodzie.

      Usuń
  15. Kocham Elseve!!! Teraz jest promocja na to w Naturze i na bank kupię odżywkę albo maskę z tej serii, ciekawe czy są dobre...

    OdpowiedzUsuń
  16. czy mialas ten szampon? bo bedzie on teraz w promocji w biedronce i nie wiem czy kupic , zapraszam na swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam, też zamierzam go kupić w tej promocji ;)

      Usuń
  17. witam nie kupujcie tego szamponu ani odżywki masakra jak mnie uczulił...

    OdpowiedzUsuń
  18. These are truly fantastic ideas in about blogging.

    You have touched some nice things here. Any way keep up wrinting.
    My web site jeremy scott women shoes

    OdpowiedzUsuń
  19. You really make it seem so easy with your presentation but I
    find this topic to be actually something which I think I would
    never understand. It seems too complex and very broad
    for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang off it!

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you for every other fantastic article.
    Where else may just anyone get that type of information in such an ideal manner of writing?
    I've a presentation next week, and I'm at the look for such info.

    OdpowiedzUsuń