15 czerwca 2012

Nowa edycja limitowana Essence Miami Roller Girl

Jakiś czas mnie nie było. Uwierzcie, nie moja wina. Siła wyższa ;) Dzisiaj wracam z zapowiedzią nowej limitki Essence. Trend edycja będzie się zwała Miami Roller Girl i jak sama nazwa wskazuje będzie inspirowana dziewczętami jeżdżącymi na wrotkach po Miami. Kojarzymy takie z amerykańskich filmów? Ja tak. Z takich z lat 90 ;D 

W skład kolekcji wejdą:

Róż essence miami roller girl blush (chcę go, chcę!) różowo-pomarańczowy o nazwie 01 dates on skates.



Cienie do powiek essence miami roller girl eyeshadow w trzech kolorach: 01 bienvenido a miami, 02 vice, vice baby und 03 miami p´ink.


Zmieniające kolor balsamy do ust essence miami roller girl lipbalm w odcieniach 01 miami heat und 02 miami p´ink. 


Oczywiście są też lakiery, dokładnie cztery lakiery essence miami roller girl nail polish w odcieniach: 01 bienvenido a miami, 02 miami p´ink, 03 four wheel drive und 04 miami heat.


Iiii uwaga, uwaga: doczepiane pasemka essence miami roller girl hair extension, w dzikich kolorach 01 bienvenido a miami, 02 miami heat und 03 miami p´ink.


Podsumowując chcę róż, oba balsamy do ust, ze dwa lakiery i pewnie jedno pasemko też bym kupiła w przypływie zakupowego zaćmienia umysłu. 

Miami Roller Girl będzie dostępna w niemieckich sklepach na przełomie lipca i sierpnia. U nas nie wiadomo. W każdym razie ja nie wiem ;) Chciałybyście żeby była, czy niekoniecznie?

Źródło zdjęć:

33 komentarze:

  1. róż i lakiery wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery mają nieziemsko piękne kolory... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na róż mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjrzę się tym balsamom zmieniającym kolor i lakierom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Limitowanka zapowiada się ciekawie. Czekam na balsamy do ust :)
    Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żółto-złoty cień i żółty lakier chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, mega kolorowo! :) 2 środkowe lakiery niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zmieniające kolor balsamy do ust? a możesz coś więcej na ten temat powiedzieć?;)

      Usuń
    2. prawdopodobnie będą działały podobnie jak moja niebieska szminka ;) http://siiia.blogspot.com/2011/10/moja-magiczna-niebieska-szminka.html czyli będą się utleniać i dawać trochę inny kolor niż się spodziewamy ;)

      Usuń
  9. Róż i balsamy do ust bym przygarnęła - lakierami również bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam ale... PASEMKAAAA!!! *.* :D
    róż też przygarnę jak się załapię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa chcę to wszystko! (no może poza tymi pasemkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie to wszystko, aż pachnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż i lakiery wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobał mi się róż z tej limitki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja, podobaja mi sie lakiery , roz i te balsamy. Tylko jesli w Niemczech bedzie dostepna w lipcu/sierpniu to u nas kiedy?we wrzesniu chyba;) powinna wejsc teraz bo to kolekcja typowo letnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo letnia i soczysta, chętnie bym się na coś skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tja, jak będzie, to w listopadzie. Pasemko w sam raz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem nic mnie specjalnie nie zachwyciło, więc może być u nas nawet i w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż wygląda bardzo zachęcająco, ale prawdopodobnie i tak się nie skuszę. Od momentu pojawienia się rozświetlacza Crystalliced chyba nic mnie aż tak nie zachwyciło w limitkach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze 3 lakiery wyglądają świetnie, mam nadzieję, że na żywo równie soczyste ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiada się przekolorowo :d te pasemka bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się pomysł cieniowanego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Róż mi się podoba, więc fajnie, jakby limitka weszła jednak do sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo dobrze wiedzieć kiedy trzeba zrobić wypad do Natury :D coś mi się wydaję, że jeden z tych lakierów będzie mój. róż też jest fajny, ale na razie mam 2, więc raczej nie kupię :)

    Przy okazji zapraszam na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
    http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pasemka to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawi mnie róż z tej limitki.

    OdpowiedzUsuń
  27. w niemczech już są, mogę powiedzieć że wyprzedają się baaardzo szybko :) będąc w dm rano pani je wykładała, a wieczorem już nie było różów i dwóch odcieni lakierów :) ładna kolekcja, nie powiem, jak wyłożą róż na pewno się skuszę :) jest ogromny! starczy chyba dożywotnio ;d

    OdpowiedzUsuń