5 czerwca 2012

Miss Candy, czyli cukierkowa kolekcja od L'Oreal

L'Oreal Paris szykuje na tegoroczne lato kolekcję o nazwie Miss Candy. W jej skład wejdą lakiery, cienie i błyszczyki, a wszystko to inspirowane... słodyczami! Jest więc słodko, uroczo i dziewczęco. Zresztą same popatrzcie:


Cienie do powiek Color Infallible w trzech kolorach: Sassy Chamallow, Innocent Turquoise i Naughty Strawberry.


Błyszczyki Glam Shine Miss Candy o smaku cukierków, w ośmiu zakręconych odcieniach:


  • #701 Bubble Pink
  • #702 Candy Pink
  • #703 Tart Lollipop
  • #705 Strawberry Licorice
  • #708 Marshmallow Twist
  • #709 Miss Candy
  • #711 Nude Bon Bon
  • #712 Dolce Pralina

W skład kolekcji wchodzą też lakiery Color Riche Le Vernis. I tu małe rozczarowanie, bo wszystko te lakiery są w stałej ofercie ;/ No ale cóż... i tak są ładne, nie mówię, że nie ;)


  • #101 Opera Ballerina
  • #202 Marie Antoinette
  • #601 French Riviera
  • #602 Perle De Jade
  • #616 Innocent Turquoise
  • #303 Lush Tangerine
  • #304 Spicy Orange
  • #305 Dating Coral
Najbardziej kuszą mnie błyszczyki, Jak tu się oprzeć takiemu smakowitemu zdjęciu:


Nie wiadomo, czy kolekcja Miss Candy będzie dostępna w Polsce, ale jeśli się dobrze orientuję, obecna limitka L'Or Electric (czy coś takiego ;)) jest, więc może i cukieraski się u nas pokarzą :D Oby, oby.




Źródła zdjęć:
http://blameboogie.blogspot.com/2012/05/loreal-miss-candy.html
http://www.beautyalmanac.com/article/L-Oreal-Miss-Candy-Collection/946
https://www.facebook.com/LOrealParisUK?sk=photos

22 komentarze:

  1. Chcemy cukierki w PL! Opakowania są cudne, plakaty reklamowe też. Czekam na kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochaaaam <3 a najbardziej ciasteczka z pierwszego zdj :d
    Zapraszam Do Mnie na Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie skusiła się na ten zakręcony błyszczyk :) I jeszcze jak smakuje cukierkami to musi być mój :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny turkusowy cień którego i tak bym nie używała...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś bym na pewno kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyki jak dla mnie to istna słodycz !

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się porobiło, wszędzie te słodkie, papuzie, sorbetowe kolorki, ja je już uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolekcja fajna, kolorowa, ale raczej nic nie kupię. Mam jakiś wstręt do tej firmy i sama nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie kupiłabym cienie, ale niestety nie trzymają się one na mojej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczyki kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastele i kolorki - ja chceeeeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wszystkich pokazanych tu produktów najbardziej podobają mi się te dwa cienie ustawione w pionie, jeden na drugim, na pierwszym zdjęciu.
    Podoba mi się jeszcze sposób w jaki modelka ma pomalowane paznokcie, czyli half-moon manicure (tak to się chyba nazywa).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku, jak przesłodko! :D Wszystkie cienie wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego wszystkiego najbardziej kuszą mnie.. ciasteczka macarons :D

    OdpowiedzUsuń
  15. omg,wszystko mi sie podoba a to nie wrozy nic dobrego ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna kolekcja jednak nic mnie z niej nie skusiło:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo podoba mi się chyba wszystko :>

    OdpowiedzUsuń