22 lipca 2013

Drugie urodziny bloga!

Dzisiaj mamy bardzo ważny dzień... Mój blog obchodzi swoje 2 urodziny! :D

Czas szybko leci, a czas spędzony na pisaniu notek i podczytywaniu waszych blogów mija chyba nawet jeszcze szybciej ;) Ale na pewno nie jest to czas stracony. Dzięki wam odkryłam całe mnóstwo kosmetycznych perełek, poznałam przeróżne sposoby na pielęgnację, makijaż czy manicure, a nawet nauczyłam się piec muffinki ;D

Dlatego chcę podziękować wszystkim na raz i każdemu z osobna za to, że jesteście i chce wam się od czasu do czasu poczytać moją radosną twórczość ;* DZIĘ-KU-JĘ :D

fot. http://blog.hwtm.com/2012/11/cute-kawaii-love-birthday-party/

Z tej jakże wspaniałej okazji, przygotowałam rozdanie (które ruszy jeszcze w tym tygodniu ;)), a na dziś mam dla was mały zbiór najdziwniejszych wyszukiwań dzięki którym, z niewiadomych przyczyn, ludzie trafiali na mojego bloga.

  • słodko i uroczo:
balsam pachnie cukrem
gdzie kupie cukierkową bluzę
najslodsze minki królika miniaturki
kuferki z heloj kitk za darmo
pączuszki małe
nowości pyszności
serek z milki na a
  • zboczenia małe i duże:
mega sexi cycki
jak upodobnić się do wampira
jak kobieta powinna siusiac w lesie
jak siusiać
obrazy dla seksowny facet
cos dziwnego wypada z ust
  • kosmetycznie:
łupież różowy
błyszczyk do zębów co to jest
jak samej pomalować paznokcie
krem giel do wlosuw loreal mineral
chamsko.pl wypadające włosy
0 sekundowa maseczka do włosów
  •  i moje ulubione:
rzeczy których świat nie potrzebuje
smalec w butelce
cykl zyciowy mchu
dajki czajna pars


fot. http://pandalovesbunny.com/you-make-panda-smile/

19 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Życzę wytrwałości i kolejnych lat blogowania!

    "jak kobieta powinna siusiac w lesie" - hahhahha

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) i wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzinek ;D
    Najlepsze teksty ;D
    mega sexi cycki
    jak kobieta powinna siusiac w lesie
    błyszczyk do zębów co to jest
    krem giel do wlosuw loreal mineral
    smalec w butelce

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Wszystkiego NAJ NAJ na kolejne latka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cykl życiowy mchu mówi, że jeszcze wiele lat będziesz z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i stu lat w blogosferze :)
    A przez ,,giel do włosuw" ryczę ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, wszystkiego dobrego na dalsze lata:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję drugich urodzin :) I życzę kolejnych lat satysfakcjonującego blogowania :)

    Niektóre te hasła wyszukiwania to istne perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To duży sukces i wytrwałość! Gratuluję, wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń