27 lipca 2013

Kolejne zakupy

Poczyniłam wczoraj kolejne zakupy kosmetyczne i stwierdziłam, że muszę się nimi pochwalić. Wszystko akurat było w dobrych, promocyjnych cenach w Super-pharmie, więc chyba jestem usprawiedliwiona, prawda? ;)


Na Sally Hansen, Instant Cuticle Remover czaiłam się już od dłuższego czasu, bo ma bardzo dobre opinie, a ja mam manię zadbanych skórek. Niestety nie udało mi się go kupić przy okazji promocji -40% w Rossmannie (wszystkie mi wykupili źle ludzie :P), więc gdy ujrzałam w gazetce promocyjnej Super-pharm to:


to wiedziałam, że Instant Cuticle Remover musi być mój ;)


Himalaya, Antiseptic Cream to ostatnimi czasy mój wieeelki kosmetyczny hit. Wypatrzyłam go na blogu Anwen KLIKU, a że był taniutki (4,99zł bez promocji), to postanowiłam go wypróbować. Do dzisiaj nie wiem jak on to robi, ale goi wszystkie ranki, krostki, czy otarcia w kilka chwil. Magia. I tymsamym niezbędnik w mojej kosmetyczce. Tak więc teraz w promocji za 3,99zł bez wahania, przygarnęłam kolejną tubkę na zapas ;)


I na koniec moja wielka radość: masełko Revlon Colorburst Lip Butter. Po zniżce -30% kosztuje tylko 27,99zł, więc postanowiłam brać, póki dają ;) Wybrałam kolor 090 Sweet Tart. Od razu przepraszam za niewyraźne zdjęcie. Wredota nie chciała wyjść wyraźnie i się poddałam.

13 komentarzy:

  1. mam w domu tą maść antyseptyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żądnego z tych produktów, ale krem mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo sh bym sobie kupiła tak szczerze mówiąc, ale najpierw spróbuję z olejami

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niezłe okazje ;)
    Ten krem Himalaya muszę sobie sprawić - w domu byłby jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam przedwczoraj ten kremik z Himalayi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, musze sie rozejrzec za tym kremem z Himalaya, brakuje mi czegos takiego na punktowe problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, to nie jest dobra wiadomość dla mojego portfela, że Revlony są w promocyjnej cenie XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego masełka do ust z REVLONU :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam też ten żel do skórek z SH - rewelacja :D

    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie na male kosmetyczne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też udało mi się kupić ten żel do skórek po atrakcyjnej cenie-faktycznie jest świetny:D
    cudna ta perfumowa butla :))

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę ten krem Himalaya kiedyś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń