17 lipca 2013

Klub Nowości Rossmann

Jeśli lubicie nowości kosmetyczne i drogerie Rossmann tak jak ja, to pewnie ucieszy was wiadomość, którą chcę wam dzisiaj przekazać. Otóż 12 lipca ruszyły zapisy do Klubu Nowości Rossmann. Klub Nowości ma być elitarnym klubem recenzentów, którzy regularnie będą otrzymywać nowości do przetestowania od drogerii Rossmann. I to nie tylko spośród marek własnych Rossmanna, ale wszyyystkich nowości jakie tam tylko będą :)


Aby dołączyć do klubu, należy wypełnić ankietę i napisać krótką (500 znaków), przykładową recenzję produktu zakupionego w Rossmannie (było trudno się ograniczyć do 500 znaczków, ale dałam radę ;)). Wszystkie szczegóły, formularz zgłoszeniowy oraz oczywiście regulamin (zawsze czytajcie regulaminy!) znajdziecie tu KLIKU.

Następnie należy cierpliwie czekać na decyzję komisji, która nastąpi... nie wiadomo kiedy. I to mi się nie podoba :P. Miejsc w Klubie Nowości będzie dokładnie 100. Recenzenci zostaną wybrani na podstawie oceny preferencji, jakości napisanych próbnie recenzji oraz profilu demograficznego użytkowników (i już coś czuję, że brak dziecka działa na moją niekorzyść :P). Wszyscy szczęściarze otrzymają e-mail informujący o przyjęciu do Klubu. Maila dostaną także osoby, których kandydatura zostanie odrzucona. W niepewności będą żyły tylko osoby, które trafią na listę rezerwową ;)
Wybrani recenzenci sami dokonają wyboru, który z proponowanych zestawów nowości będą chcieli testować i w jakiej drogerii chcą ten zestaw odebrać. Po określonym czasie są zobowiązani napisać recenzję otrzymanych produktów.

I tu ważne szczegóły. Jeśli któryś z członków klubu nie dokona wyboru zestawu, nie odbierze go z drogerii lub nie napisze recenzji wszystkich produktów zostaje on automatycznie usunięty z grona recenzentów, a na jego miejsce wchodzi ktoś z listy rezerwowej.

Jako miłośniczka wszelkich nowości, czuję się wprost stworzona do tego klubu, ale wiadomo jak to bywa z konkursami Rossmanna :P W każdym razie jeśli mi się nie uda, to może chociaż kogoś z was tam przyjmą :) I wszystko zostanie w naszej blogowej rodzinie... ;D

27 komentarzy:

  1. Zgłosiłam się ale coś mi mówi, ze mi się nie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odpuszczam..ale będę czekała na zakończenie tej akcji i zobaczymy jak to się dalej rozwinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa :) Zgłoszę się, a co mi tam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zgłosiłam choć pewnie i tak z tego nic nie wyjdzie - gdzieś tam było napisane, że przyjmą 100 pierwszych osób. Zresztą ciężko dać próbkę swojej recenzji w 500 znakach - to jest chyba dla tych co na formach piszą 2 zdania typu: "Fajny krem. Polecam."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym "pierwszych 100 osób" to zrozumiałam tak, że chodzi o to, że teraz wybiorą 100, a w przyszłości będą dobierać jeszcze kolejne osoby ;) w regulaminie nie ma nic o tym że kolejność zgłoszeń ma znaczenie.
      a z tą próbką recenzji faktycznie musiałam się nieźle namęczyć, żeby upchnąć i wady i zalety, jeszcze z moją skłonnością do stu dygresji... ;)

      Usuń
  5. ja kiedyś próbowałam brać udział w konkursach rossmanna ale top jest jakaś ściema tam ciągle wygrywająte same nazwiska i co sami ludzie tylko rożna wielkością czcionki wypisują nazwisko albo miejscowość. No Kurwa. Po miesiącu dałam sobie spokój,w dupie to mam. Jak będę chciała to sobie pójdę i kupę.
    bulwers ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupę lol.
      Kupię.
      Pozdrowienia od mojego T9
      :D

      Usuń
    2. też już dawno porzuciłam rossmannowe konkursy, właśnie przez laureatów typu "Anna, Ania, Ana, ANNA, Anusia" itd. wszystkie przypadkiem o tym samym nazwisku i mieście zamieszkania :P mam jednak cichą i dość naiwną nadzieję, że tą akcją będzie się zajmować inna osoba niż pozostałymi konkursami :)
      pozdrowienia dla Twojego T9 :D

      Usuń
    3. A mnie się udało kiedyś wygrać. :P
      Ale tylko dlatego, że trzeba było ułożyć puzzle na czas. :)

      Usuń
    4. Ja wygrałam 2 razy i były to konkursy na ułożenie jakiejś odpowiedzi na pytanie;) Pamiętam, ze za pierwszym razem się upisałam jak głupia aż mi miejsca brakło;) Potem był to konkurs 1500 róży na 150 urodziny Bourjois;)

      Usuń
  6. wczoraj zobaczyłam tę informację w Skarbie i miałam się dziś zgłosić, ale kolejny raz zapomniałam hasła do konta, więc muszę stworzyć profil od nowa :/
    podoba mi się pomysł, ale też jestem zrażona do wszelkich konkursów Rossmannowskich - zobaczymy jak będzie tym raezm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa akcja ale polityka konkursowa rossmanna jest bardzo dziwna. kilka tych samych nazwisk z tych samych miejscowości jest mocno podejrzana... ja sobie odpuszczę, ale życzę szczęścia!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jest ta akcja ;)) Fajnie ,że można sobie wybrać zestawy kosmetyków do testowania ;)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie fajna sprawa, ale dużo niewiadomych. Zapisałam się... może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pomysl. na pewno jest duzo kosemtyzkow, ktore pomijamy i nie mamy pojecia ze to male perelki. A jak ktos jeszcze potestuje i napisze recenzje to ja sie siedze jeszcze bardziej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeej *.* ale fajna sprawa,
    na pewno się zapisze. dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie odrzucili, dziś dostałam e-maila:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dostałam e-mail i mnie przyjęli (!), a brałam w ich konkursach udział 100 razy i nic nie wygrałam - więc to chyba uczciwe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulacje:) Koniecznie zdaj relacje jak wygląda współpraca:)

      Usuń
    2. miałam dać znać więc daje: byłam pod wrażeniem zestawów (było ich chyba z 20) ja wybrałam taki z :
      *tusz do rzęs Rimmel
      *podkład Astor
      * korektor Loreal
      * pomadkę miss sporty (czy jakoś tak)
      * leginsy
      * perfum C-thru (był jeszcze mexx)
      i tutaj zapomniałam reszty ;-)

      Teraz czekam na przesyłkę w drogeri (czekam już 5 dni) jak dojdzie to pokaże na blogu - z pewnością będzie to na dniach więc zapraszam ;-)

      Usuń
  14. też się zgłosiłam i zobaczymy co będzie

    OdpowiedzUsuń
  15. czy za bycie w klubie rossman sie coś płaci?

    OdpowiedzUsuń