29 lipca 2013

Co czekało na poczcie

Ostatnio udało mi się upolować na Allegro jeden z moich ulubionych zapachów, w świetnej cenie. I tak oto mam swoje własne 100 ml Kenzo Amour i mogę sobie leżeć i nim pachnieć kiedy tylko chcę.


Może o tym nie wiecie, ale przez ten wielgaśny korek, 100 ml flakon Kenzo Amour jest mniej więcej wielkości wazonu. Wygląda trochę jak mutant na mojej półeczce z perfumami i chyba będę musiała poszukać dla niego innego, godnego miejsca. Tak czy inaczej jest piękny :D


Razem z perfumami, na poczcie czekał na mnie nowy tusz Rimmel Lash Accelerator Endless. I tu się troszkę wzruszyłam, bo tak się składa, że Rimmel Endless był pierwszym tuszem do rzęs, jaki sobie kupiłam, we wczesnych latach młodości :D


Dobrze go wspominam i było mi żal gdy go wycofali. Odnowiona wersja wzbogacona jest w kompleks Grow - Lash wspomagający naturalny wzrost rzęs, a wiadomo, im dłuższe rzęsy, tym lepiej ;) Mam nadzieję, że Lash Accelerator Endless będzie na tyle dobry, że nie zatrze w mojej pamięci dobrej opinii o swoim poprzedniku.

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wygląda jak wazon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. flakon Amour jest świetny ale zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno zużyłam 30 ml:) a w szafce czeka na mnie setka, tylko w pomarańczowej buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy bym nie powiedziała, że to są perfumy oO

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja, jedne z moich ulubionych perfum :D Nawet dzisiaj mam je na sobie! W ogóle jestem fanką Kenzo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusze Rimmela niestety mi nie podchodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach bardzo lubię, ale ten flakon zawsze zniechęca mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, trzeba zmienić tym perfumkom półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten perfumik w wersji mini :) Na angielskich promach można kupić takie zastawy 5 mini perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Kenzo :D Fantastyczny zapach :)
    A ostatnio będąc w home&you widziałam wazon który wyglądał niemal identycznie jak flakon Amour :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze co to pomyślałam o wazonie :D fajny,ozdobny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakon Kenzo jest bardzo dekoracyjny i wygląda super nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "i mogę sobie leżeć i nim pachnieć kiedy tylko chcę." zupełnie mnie rozbroiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie wygląda wazonowato:D

    OdpowiedzUsuń