13 października 2011

Błyszczyk i "wybielacz" do zębów od Bourjois

O mojej wielkiej kolekcji błyszczyków wiecie, o moim uwielbieniu do firmy Bourjois i o walce o piękne ząbki także, ( jak nie to TU, TU i TU), a nowości lubi chyba każda z nas. Co łączy te wszystkie sprawy?


Nowy błyszczyk Bourjois Gloss Embellisseur de Sourire (lub po angielskiemu Smile Enhancing Gloss, któż to wie pod jaką nazwą dotrze do Polski...Czy w ogóle dotrze?).

Nie byle jaki, zwykły  błyszczyk, tylko błyszczyk dający nam śnieżnobiały, hollywoodzki uśmiech :D

W opakowaniu po jednej stronie znajduje się żel rozjaśniający do stosowania bezpośrednio na zęby. Łagodny dla szkliwa zębów, a jego formuła jest wzbogacona o niebieskie perły i środki rozjaśniające dające natychmiastowy efekt. Przeznaczony jest do codziennego użytku, pozostawia świeży oddech i daje uczucie świeżości w ustach.

Po drugiej stronie mamy olśniewający błyszczyk z pigmentami "White Focus"  wizualnie zwiększającymi jasność zębów.
 

Wynik: natychmiastowy efekt rozjaśnienia zębów i olśniewający uśmiech!

Dostępnych jest 6 odcieni.

W Polsce ich jeszcze nigdzie nie widziałam, nie znam więc ceny tego cuda.

Uwielbiam błyszczyki Bourjois, ale tego nie kupię. Przynajmniej w najbliższym czasie. Ale tylko przez mój aparat na ząbkach ;)

Co myślicie o takim połączeniu "wybielacza" do zębów z błyszczykiem?

Zdjęcia pochodzą z profilu Bourjois Paris na Facebooku https://www.facebook.com/#!/BourjoisParis

15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego produktu i być może się skuszę, o ile go znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Bootsie, kosztuje 7 funtów :) Ciekawa jestem jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ciekawe :)
    Wzięłabym wszystkie ;d
    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się żadny kolor,ale może inaczej by wyglądały na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie jestem za błyszczykami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chyba kupiła;p nie uzywalam nigdy czegos takiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...dla mnie bomba! Bardzo chciałabym gdzieś na niego trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, mam nadzieję, że pojawi się w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli faktycznie działa to bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czuję się skuszona i mam nadzieję, że trafią do PL:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten blyszczyk,jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj także tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...