30 maja 2012

Malinowy Marion

Ostrzegam, czytanie tej notki grozi atakiem ślinotoku. Lubimy malinki, uwielbiamy kosmetyki i chcemy żeby nasze włosy lśniły najbardziej jak się tylko da. Tak? Tak. No to patrzcie co wyprodukowała dla nas firma Marion.

 
"Panujący obecnie trend powrotu do natury, zainspirował Laboratorium Marion Kosmetyki do stworzenia nowej serii do pielęgnacji włosów opartej na occie z malin, wzbogaconej dodatkowo owocowymi ekstraktami. Właściwości octu znane były od wieków, jednakże dopiero nowa biotechnologia potrafi w pełni wykorzystać jego dobroczynne działanie. Seria Nature therapy to wyjątkowa kombinacja natury i nowoczesnej technologii dla naturalnie zdrowych włosów, nie zawiera parabenów, SLES i SLS. Stworzona została do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie wymagających wzmocnienia, w celu przywrócenia im blasku, siły i elastyczności".

W skład serii wchodzą trzy produkty:


Spray regenerujący włosy Zanieczyszczone powietrze, stres  mogą powodować utratę koloru i matowienie Twoich włosów, dlatego Nature therapy stworzona została, aby przywrócić włosom blask, siłę i elastyczność.  Spray o świeżym zapachu malin regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza. 120 ml


Kąpiel odbudowująca włosy. Zanieczyszczone powietrze, stres  mogą powodować utratę koloru i matowienie Twoich włosów, dlatego Nature therapy stworzona została, aby przywrócić włosom blask, siłę i elastyczność.  Preparat o świeżym zapachu malin delikatnie oczyszcza, usuwa resztki szamponu z włosów oraz pomaga przywrócić naturalną kwasowość skóry głowy. 130ml


60 sekundowa maseczka o świeżym zapachu malin, zawiera wysoko skoncentrowane składniki aktywne, które wnikają głęboko we włosy, zapewniając skuteczność działania już po 1 minucie od nałożenia. Saszetka ma 15ml i wystarcza na 2 aplikacje

Dziko się napaliłam na całą tę serię, więc zrobię wszystko żeby trafiła w moje łapki ;) Mam trochę słaby dostęp do kosmetyków Marion, ale trudno,  objadę całe miasto, malinki muszą być moje. Trochę kosmetyków Marion pojawiło się ostatnio w Drogeriach Natura, może i te też tam dostanę? Pretty, pretty please :D


Źródła zdjęć i informacji:
http://www.erdbeeren.natop.pl/maliny-2-p.html
http://marionkosmetyki.pl

19 komentarzy:

  1. ; o ! chcę to !


    zapraszam na konkurs : ) http://weeronika-blog.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. będę ostro szukać u siebie bo jestem ich bardzo ciekawa, zwłaszcza tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maliny na włosy? Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowa kąpiel jest na allegro - chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę to! :) Tylko pytanie gdzie kupić ksometyki tej firmy? Ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś kupiłam spray :D Pachnie cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, niezła ciekawostka, zwłaszcza ta kąpiel odbudowująca. Muszę udać się do Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  8. malinowy zapach, uwielbiam więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w drogerii jeszcze tego nie ma a szkoda.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę poszukać w swojej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to chyba powinnam wypróbować w ciemno, choćby z racji nazwy bloga ;) Zapowiada się fajnie i jeśli wpadnie mi coś z tej serii w łapki bardzo chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam!Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam malinki! Chętnie wypróbuję spray i maseczkę, tylko gdzie je dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś kupiłam te maseczki malinowe :) Reszty kosmetyków nie widziałam dlatego mam tylko maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Faktycznie ślinotok powstał !

    OdpowiedzUsuń