10 września 2012

Zapowiedź nowej kolekcji matowych szminek Rimmel Kate Matte Lipstick

O mojej fascynacji pomadkami Rimmel sygnowanymi przez Kate Moss, mogłyście tu czytać już nie raz (na przykład TU i TU). Nie mogę więc przemilczeć najnowszej informacji - wychodzi kolejna, trzecia już seria pomadek od Kate! 


Kolekcja Kate Matte Lipstick Collection, składać się będzie z pięciu matowych szminek. Tak, tak, matowych! (w tym momencie następuje dzika radość) W odróżnieniu od poprzednich, czarnych, te będą miały czerwone opakowania.


W sklepach pojawią się jesienią (w Polsce mam nadzieję też. W końcu dwie poprzednie u nas były, to czemu ta by miała nas ominąć?), a od kilku dni trwa przedsprzedaż w specjalnym sklepiku na brytyjskim profilu Rimmel na Facebooku. Cztery kolory już się wyprzedały.

Ładne są prawdaa? <ślini się do monitora>


Nudziaka i czerwień sobie odpuszczę, ale 3 pozostałe muszą być moje! A wy się na którąś skusicie?

Źródło zdjęć:
https://www.facebook.com/rimmellondon

37 komentarzy:

  1. Ta druga z lewej musi być moja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne uwielbiam matowe szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się tak ognista fuksja !

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skuszę się na bezpieczny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nudziak i brudny róż mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie przemawia nudziak i ten taki spokojny róż;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia i czwarta od lewej - biorę je :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj na pewno skuszę się na nudziaka :) Mam nadzieję, że już wkrótce pojawią się u nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej podobają mi się matowe pomadki, chyba pora wreszcie jakąś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się ślinię na ich widok. Chciałam wybrać jeden kolor ale nie da się! Marzą mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza z lewej i druga z prawej na pewno zagoszczą u mnie jeśli będą dostępne w zasięgu moich możliwości ;] jeszcze te eleganckie opakowanka
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. ta jasnoróżowa jest supeeer. ja chyba zbankrutuję przez te szminki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajjj wypatrzyłam sobie dwie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. na róż może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza z prawej *.*
    I ta druga z prawej, żeby ta jedna się nie czuła samotnie.:D Ciekawe kiedy będą w Rossmannach.

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa !
    kusisz :)

    super, że są matowe :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie jakoś maty nie kuszą, kolory też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam matowe wykończenie a i opakowania mają cudne! Przygarnęłabym nudziaka i najciemniejszą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolorki, ja lepiej wyglądam jak mam matowe usta, więc może będą dla mnie odpowiednie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kolory prezentują się pięknie, ciekawa jestem tego różu, i właśnie nude.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poza nudziakiem i tą wściekłą czerwienią, chcę wszystkie! Dobrze, że u nas będą dopiero za jakiś czas, może uda mi się zawęzić pragnienia do jednej, góra dwóch.

    OdpowiedzUsuń