11 kwietnia 2012

Nowe kolory szminek Kate Moss dla Rimmel

Pisałam już o świetnej serii szminek zaprojektowanych przez Kate Moss dla Rimmel. Pomadki te są naprawdę fantastyczne i chyba nie tylko ja tak myślę. Na wiosnę Rimmel i Kate stworzyli dla nas cztery, zupełnie nowe odcienie pomadki Lasting Finish.Gdyby im się dobrze nie sprzedawały, to by nie robili nowych, czyż nie?


Linia o przewrotnej nazwie Sugar’N’Spice jest z jednej strony niezwykle słodka i dziewczęca, a z drugiej drapieżna i rockandrollowa. Tak jak sama Kate ;)


"Pomimo tego, że zawsze będę miała swoje ulubione odcienie, uwielbiam nowości, które oddają styl danego sezonu. Na wiosnę, chciałam pobawić się świeżymi i odważnymi kolorami, które sprawiają, że kobiety będą wyglądać kobieco, ale z pazurem. Moja nowa linia szminek Lasting Finish zawiera kolory dla wszystkich kobiet, od subtelnych naturalnych kolorów aż po spektakularne odcienie wiśni. Jak zawsze, intensywny kolor jest długotrwały i łatwy w aplikacji."- poleca supermodelka.

Żeby podkreślić unikalność nowej kolekcji, długotrwały kremowy kolor został wzbogacony w odbijające światło drobinki czarnych diamentów, które nadają kolorom wyjątkowej głębi oraz intensywności. Co jest dziiiwnee, bo te pomadki drobinek nie mają. Więc chyba ktoś się walnął przy tłumaczeniu ;P



Opakowanko pomadek jest prawie takie same jak poprzednio. Proste, czarne, z autografem Kate. Jedyna różnica jest taka, że teraz autograf i serduszko są różowe, a nie czerwone.

Numery nowych pomadek to: 16, 19, 20, 22. I oczywiście wszystkie mnie koszmarnie kuszą. No oprócz, czerwonej, bo taką już mam. Cena: ok. 17 zł.

Źródło zdjęć:
http://glow.pl/uroda/nowosci/rimmel-sugarnspice-nowa-kolekcja-pomadek/

21 komentarzy:

  1. w sam raz dla Kataliny z Sugar & Spice!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano faktycznie ;D powinna zostać polską twarzą kolekcji ;)

      Usuń
    2. a tak w ogóle to mi też się podobają. ja to jestem generalnie bardzo pomadkowa, więc może się skuszę na którąś..któreś? ;p

      Usuń
    3. Hahahaha! Kurcze, ja to chyba naprawde jestem wiedźmą - dobrą nazwę bloga wymyśliłam ;) A twarzą dla TAKICH wspaniałości chętnie bym została :D

      Usuń
  2. Oj niedobrze, chce je wszystkie :O

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet bardzo niedobrze, za bardzo się do mnie uśmiechają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 3 razy próbowałam kupić jakąś szminkę z kolekcji Kate ale zostają tylko takie kolory które dla mnie są nie odpowiednie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są! :) muszę kupić, najtrudniej zdecydować się na jeden kolor, najchętniej kupiłabym wszystkie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. faaajne :) pewnie kupię sobie jeden lub dwa kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze nie kazde kolory wszystkim pasują...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba pierwsza z prawej, ta koralowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. fioletowa mega odważna!! na pewno skuszę się na jakiś kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 16 i 22 podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogli mi to zrobić w chwili kiedy dałam sobie ban na szminki! Mam nudziaka z poprzedniej kolekcji- jest świetny, na pewno tym razem też coś kupię. Obawiam się, że na jednej może się nie skończyć. Wrrrrr........

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, czy te pomadki pojawią się u nas... Chętnie przygarnęłabym tą koralową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jacie nie mogę muszę koniecznie którąś mieć ! ;D świetny blog obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają intrygująco. Ciekawe czy ten psychodeliczny fiolecik ze zdjęcia też trafi do sprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory dla mnie bardzo fajne :>

    OdpowiedzUsuń