27 lipca 2011

Seria do włosów Marc Anthony i olejki Alterra

Przeglądałam sobie nowości w Rossmannie i niby nic, niby nic, a tu nagle nowa seria kosmetyków do włosów Marc Anthony :D Po pierwszej fali radości, przypomniało mi się, że już o nim słyszałam kiedyś, czyli jednak nie taka nowość. Ale żeby w Rossmannie... to faktycznie niespodziewajka.

Aha, nie mylić pana fryzjera Marca Anthony, z panem piosenkarzem Marciem Anthonym, niedługo już byłym mężem pani Jennifer Lopez ;)

Tutaj KLIKU pan Marc się chwali z jakimi gwiazdami pracował ;P W momencie 2:11 jest nawet słit focia Marc Anthony i Marc Anthony ;p

A tutaj oficjalna strona. http://www.marcanthony.com/



Serii dostępnych w Rossmannie będzie 5.
Damage Repair- do włosów zniszczonych
Style Straight - prostująca,
Moisture Gloss- nabłyszczająca
Strictly Curls - podkreślająca skręt loków
Instantly Thick - zwiększająca objętość

W Ameryce jest więcej z tego co widać na stronce, ale może z czasem i do nas dojdą?

Każdy szampon, odżywka, serum, albo spray kosztują w Rossmannie 39,99zł. Za to w Super-Pharmie doznałam dziś szoku, bo tam cena to ponad 50zł (59,90zł chyba). A dla mnie to już nawet to 39 to za dużo...

Najbardziej kusi mnie serum nawilżająco-nabłyszczające Moisture Gloss, Daily Drops. Przegrzebałam internet i opinie ma bardzo dobre. Tylko ta cena... Będę więc czekać na promocję. A nóż chciejstwo mi zupełnie przejdzie. A jeśli jednak kupię, spodziewajcie się recenzji ;) 

Z innych Rossowych nowości kuszą mnie również olejki z serii Alterra. Są 4 rodzaje: Olejek do ciała, Limetka i aloes; Olejek pielęgnacyjny, Granat i awokado; Olejek do masażu, Migdały i papaja; Cellulite, Olejek do skóry, Brzoza i pomarańcza. Jak wiadomo Alterrowe kosmetyki mają bardzo dobre składy, więc już się im wstępnie przyglądam, który by się najlepiej nadawał do olejowania włosów. Może akurat wyprodukowali mi jakieś cudo? 


Prawdopodobnie wybiorę Granat i awokado, bo ma w składzie olej rycynowy i olej z jojoby, z awokado, migdałów i sezamu, czyli same włoskowe pyszności. A i do ciała też będzie dobry. Ale tu również poczekam na promocję, zawsze to kilka groszy w portfelu, na inne zachcianki, więcej.

Było wspomniane o Jennifer, więc niech jej będzie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz