24 lutego 2012

Rozdanie dla mądrych dziewczynek

Nadszedł piękny dzień dla ludzkości - ogłaszam kolejne rozdanie! (Chociaż nadal trwa moje rozdanko wiśniowej pomadki Nivea)



Tak sobie pomyślałam, że będzie to mój prezent dla was z okazji Dnia Kobiet. Dlatego zgłaszać można się od teraz do 8 marca do godziny 12, a jeszcze tego samego dnia, wieczorem ogłoszę wyniki.

Zasady:
  • Musisz być publicznym obserwatorem i zgłosić chęć udziału w rozdaniu, podając w komentarzu nick pod jakim obserwujesz oraz swój adres e-mail.
  • Napisz krótko dlaczego uważasz, że jesteś mądrą dziewczynką.
Dodatkowo możesz:
  • Dodać mój blog do swojego blogrolla
  • Napisać na własnym blogu notkę informującą o moim rozdaniu
  • Polubić Sia's Obsessions na Facebooku o TU

Łącznie można więc zdobyć 4 losy.

Przygotowałam szablonik, żeby i mi i wam było łatwiej:

Obserwuję jako:
Mail:
Blogroll: tak (tutaj link)/ nie
Notka: tak (tutaj link)/ nie
Facebook: tak (imię i pierwsza literka nazwiska)/ nie
Jestem mądrą dziewczynką ponieważ...

8 marca wylosuję 8 odpowiedzi i wśród nich wybiorę dwie, moim subiektywnym zdaniem, najlepsze.

Dla tych dwóch osóbek mam dwa urocze zestawy kosmetyków Smart girls get more. W skład każdego z zestawów wchodzi błyszczyk, lakier do paznokci oraz pogrubiająca maskara. Wszystko oczywiście dla mądrych dziewczynek.


Wieeem, zdjęcie mi nie wyszło... Ale spójrzcie na te lakierki. Chce się je mieć dla samej nazwy, czyż nie? ;)

Jak będzie trzeba, nagrodę wyślę też zagranicę ;)

Powodzenia dziewczęta!

28 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Yasinisi
    Mail: sniezynka7@gmail.com
    Blogroll: tak yasinisi.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ mam szacunek do siebie, żyję tak by móc spojrzeć rano w lustro, i bym mogła spokojnie spać w nocy wiedząc, że jestem dobrą osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mądrą dziewczynką ponieważ.. biorę udział w rozdaniu u Sia's Obsessions !
    obserwuję jako anni
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za marka bo nie znam ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smart girls get more - z mojego śledztwa wynika, że to polska marka. tu jest wywiad z właścicielką http://www.finelife.pl/#/sections/finesoul/articles/article_finesoul_wywiad_viola_spiechowicz_anna_sekalska/?p=0
      nic więcej nie wiem. kupiłam, bo spodobała mi się nazwa ;)

      Usuń
  4. Obserwuję jako: KajaMakefashion
    Mail:kaja345@op.pl
    Blogroll: tak (tutaj link)/ nie
    Notka: tak (tutaj link)/ nie
    Facebook: tak (imię i pierwsza literka nazwiska)/ nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ prawie zawsze rozważnie przemyślan moje zakupy i kupuje to co mam w planach. Zdarzają mi się oczywiście nagłe porywy ;d ale zwykle są one trafne i uzasadnione ;) uważam że dlatego jestem mądrą dziewczynka :)

    Bardzo fajne te zastawy pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: JealousJelly
    Mail: justysiaa893@gmail.com
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką, ponieważ umiem mądrze wybierać to co jest dla mnie lepsze :) Lubię łamigłówki i studiuję ścisły kierunek i to też uzasadnia, że jestem mądrą dziewczynką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Mail: agnieszkazg@o2.pl
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Facebook: tak Agnieszka I.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ zawsze wiem, czego chcę, potrafię postawić na swoim, a gdy coś mi nie odpowiada, potrafię głośno o tym mówić. Poza tym uważam za mądre to, że nie mówię o osobach nieobecnych oraz nie mówię o ludziach za ich plecami. Staram się również nie wdawać w dyskusje z osobami "niemądrymi", aby nie zniżać się do ich poziomu - tak robią mądre dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Klaudia Joanna Julia.
    Mail: klaudia121121@wp.pl
    Blogroll: tak, http://kabeblog.blox.pl [inaczej to troszkę wygląda bo inna witryna:)]
    Notka: nie
    Facebook: tak, lubię jako Klaudia B.
    Jestem mądrą dziewczynką, ponieważ zawsze staram się dążyć do celu i nie obijać się. Jak już coś postanowię potrafię konsekwentnie podejmować kroki by to zdobyć:) Staram się radzić sobie z trudnościami napotkanymi na swojej drodze i nie załamywać się. Grunt to optymizm w tym szarym świecie! Ponadto kilka razy myślę nad swoimi decyzjami tak aby były rozsądne. Czy nie tak zachowują się mądre dziewczynki?

    Pozdrawiam serdecznie:)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Motylica
    Mail: niczym.motyl@gmail.com
    Blogroll: tak -> http://niczym-motyl.blogspot.com/
    Notka: nie
    Facebook: tak -> Natalia S.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ... Ponieważ umiejętnie wybrałam sobie partnera na całe życie. Mężczyznę, który potrafi się mną konkretnie zaopiekować, wie, czego mi potrzeba. Ale nie tylko dlatego! Żeby pozostać w tematach blogowych - od kiedy założyłam bloga i Was podczytuję, nie trafiłam na ŻADEN kosmetyczny bubel! Nawet nie wiesz, jak bardzo jestem z siebie dumna. :) Uwielbiam siedzieć nad krzyżówkami i sudoku, a do kompletu - studiuję dwa kierunki studiów i biegle znam dwa języki, dodatkowo potrafię porozumieć się jeszcze w dwóch. :)
    Ale skończę ten wywód, bo "Samochwała w kącie stała..." :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: ernestyna44
    Mail: ernestyna44@gmail.com
    Blogroll: tak http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ...nie jestem głupia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako:Kawaii-doll
    Mail:gabi01091995@wp.pl
    Blogroll: tak http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/
    Notka: nie
    Facebook: tak Gabriela D.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ potrafiłam zająć się samodzielnie moją mamą, gdy ciężko chorowała, zająć się bratem, gdy rodzice szli do pracy i mądrze wybrałam chłopaka z którym jestem już 9 miesięcy i jesteśmy szczęśliwi :) A przede wszystkim jestem mądrą dziewczynką, ponieważ mój tata tak mi powtarza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: wszystkocomniezachwyca
    Mail: wszystkocomniezachwyca@gmail.com
    Blogroll: tak (wszystkocomniezachwyca.blogspot.com)
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ... świadomie dokonuję wyborów. I zdaję sobie z tego sprawę, że nie zawsze są one dobre. Z każdej mało trafnej decyzji staram się wyciągnąć wnioski. Ale wiadomo, każdy popełnia błędy. Czy jestem mądra? Nie czuję się głupia.

    Read more: http://siiia.blogspot.com/#ixzz1nKy6CaXs

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Egotiste
    Mail: anna.k8@o2.pl
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Facebook: tak Anna K.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ... krótko? jestem mądrą dziewczynką, ponieważ wiem co dobre i dokonuję dobrego wyboru zgłaszając się do tego rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Milusanka
    Mail: kasiablek13@wp.pl
    Blogroll: nie
    Notka: tak nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką, ponieważ jak każda mądra dziewczynka lubię kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja Cie w takim razie tez zapraszam do mnie na rozdanie, beauty blender do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: yesiwantyouback
    Mail: yesiwantyouback6@wp.pl
    Blogroll: tak www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ zawsze staram się podejmować właściwe decyzje i uczyć się na błędach. Staram się iść ciągle naprzód, stawiając przed sobą nowe cele i marzenia. Zawsze jestem przygotowana na przeciwności losu, a jednocześnie myślę pozytywnie i spodziewam się cały czas wspaniałych rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: KamiluŚkaa
    Mail: kama2105@interia.pl
    Blogroll: tak - http://szaro--kolorowa.blogspot.com/
    Facebook: tak - Kamila Kasiaa T.
    Jestem mądrą dziewczynką, ponieważ ..
    zawsze zastanawiałam się czy tak naprawdę jestem mądra i czy może nie jestem "blondynką" (przepraszam za obrażanie blondynek), ale jednak nie zauważyłam u siebie oznak koloru blond na włosach. Kiedy chodziłam jeszcze do szkoły podstawowej na jednej z lekcji właśnie rozmawialiśmy o tym czy czasem nie jesteśmy głupi.., ale nasza nauczycielka powiedziała tak: " Jeśli ktoś mówi lub jest pewny że jest głupi to znaczy że tak naprawdę jest mądry, a jeżeli ktoś wywyższa się ponad innych i uważa się za najmądrzejszego - taki nie jest" te słowa naprawdę zapadły mi w ucho..
    ...bardzo długo zastanawiałam się czy tak naprawdę jestem mądra, ale kiedy usłyszałam słowa mojej nauczycielki od razu poczułam się lepiej.. choć nie zaprzeczę, że do dziś zastanawiam się cz tak naprawdę jestem mądra..

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz ostatnio wyjątkowo kuszące rozdania. Ten czerwony zestaw bardzo mi się podoba :).
    Obserwuję jako: Annathea
    Mail: teatrzyk.zielony.balonik@gmail.com
    Blogroll: tak drop-of-sherry.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ...
    biorę udział w tym rozdaniu ;)
    A na poważnie, uważam że jestem mądrą dziewczynką, ponieważ wiem, że popełniam błędy i nie boję się tego. Każde nowe doświadczenie niesie ryzyko, ale bez nich życie staje się nudne, a horyzonty ograniczone. Wiem już też, co mi odpowiada a co nie, i nie boję się mówić gdy coś mi nie odpowiada. A asertywne mówienie nie, to już moim zdaniem oznaka mądrości.

    Read more: http://siiia.blogspot.com/#ixzz1nVyeJM85

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: aga
    Mail: agamatosek@gmail.com
    Blogroll:nie
    Notka:nie
    Facebook: tak (Agnieszka M.)
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ zanim cokolwiek kupię kosmetycznego, to czytam recenzje, opinie i komentarze i w ten sposób oszczędzam sobie chwil rozczarowań:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: hatsu-hinoiri
    Mail: blogboh@gmail.com
    Blogroll: tak (http://bottle-of-happiness.blogspot.com/)
    Notka: nie
    Facebook: tak (Katarzyna Z.)/
    Jestem mądrą dziewczynką, ponieważ wiem, że jestem mądrą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Joanna_26
    Mail: kabanos_25@onet.eu
    Blogroll:nie
    Notka: nie
    Facebook: tak - Joanna B.

    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ dbam o moją skórę od młodych lat
    Żeby na starość nie było na niej widocznych zmarszczek i wad.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Mart_91
    Mail: marta_m.91@o2.pl
    Blogroll: tak mart91.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: tak - Marta M.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ...głupi ma zawsze szczęście, a ja jeszcze nigdy nie wygrałam ani jednego rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Zusska
    Mail: zusskablog@wp.pl
    Blogroll: tak http://zusska.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: tak Zuzanna P.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ mądre dziewczynki wychodzą na wszystkim lepiej. Dzięki temu, że jestem mądrą dziewczynką, tylko porządni mężczyźni zwracają na mnie uwagę, gdyż większość czuje się przerażona damską inteligencją. Cóż, dla mnie to lepiej - mniej kandydatów do odrzucenia :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako ; isabela0
    Mail ; laolaisabela@onet.pl
    Blogroll; tak http://przyjemnez-pozytecznym.blogspot.com/
    Notka ; Nie
    Facebook; Tak Izabella P
    Jestem mądrą dziewczynką a nie głupią blondynką .
    Zawsze spotykałam się z głupimi komentarzami na temat blondynek - a moje włosy to naturalny bardzo jasny blond.
    Zawsze pokazywałam innym że jestem mądra , robiłam wszystko żeby udowodnić że nie jestem taką blondynką jak te z żartów ...
    Dziś już wiem że takie docinki nic nie znaczą bo jestem mądra , zaradna , potrafię wybrnąć z wielu nieprzyjemnych sytuacji a kolor włosów nie decyduje o tym co ktoś ma w głowie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Acabar
    Mail: acabar13@gmail.com
    Blogroll: tak http://urugwajska-kontrolerka-parkometrow.blogspot.com/
    Notka: nie
    Facebook: nie
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ umiem unikać głupich problemów i potrafię pielęgnować to, co piękne - nie tylko włosy i cerę ;) lecz również i przede wszystkim - miłość.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: sauria80
    Mail: sauria@wp.pl
    Blogroll: tak sauria80world.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: tak sauria80world

    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ nigdy nie chodzę spać w makijażu. Nie wiem jakbym była padnięta a zawsze doczołgam się do łazienki by zmyć makeup, nałożyć krem i umyć ząbki. Moja skóra jest mi wdzięczna a ja wiem, że dobrze robię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Ania
    Mail: anucha1999@onet.eu
    Blogroll: tak z-perspektywy-ani.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: tak Ania D.
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ staram się wykorzystywać to co daje mi życie. Gdy los daje mi cytryny ja robię z nich lemoniadę. Wykorzystuję podstawowe wiadomości do codziennego życia, a jeśli coś dzieje się nie po mojej myśli staram się naprawić wszystko co zrobiłam nie tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Izabela
    Mail: bellitkaa@gmail.com
    Blogroll: tak www.bellitkaa.blogspot.com
    Notka: nie
    Facebook: tak Bellitkaa
    Jestem mądrą dziewczynką ponieważ... z głupoty i ciężkiego okresu dojrzewania już wyrosłam. Przeżyłam co swoje, wiem co to jest laba, aż za dobrze nawet... Wiem, co znaczy martwić rodziców tylko na złość im, wiem, ile łez mama przepłakała, bo nie chciałam ani chodzić do szkoły, ani w zasadzie - nie chciałam niczego, co było dla mnie dobre i co chcieli moi rodzice. Teraz jestem mądrą dziewczynką, właśnie kończę studia, trochę już przepracowałam, kocham swoich rodziców, nauczyłam się sama radzić z problemami i uśmiechać się do siebie samej każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń