2 lutego 2012

Nowe odcienie Casting Creme Gloss i szybki kurs rozszyfrowywania numerów farb

Od marca L'Oreal wprowadzi trzy nowe odcienie farb bez amoniaku Casting Creme Gloss. Będą to:
 

100 Lukrecja
262 Czarna Porzeczka
353 Czarny Imbir



A wyglądać będą tak:






I tu w sumie mogłabym skończyć, ale pomyślałam sobie, że przeprowadzę mały kursik analizy kolorów farb ;)


Często firmy wymyślają przeróżne fantazyjne nazwy dla odcieni, tak jak tutaj np. mamy Czarny Imbir, który w wersji angielskiej jest Ruby Black. No jak dla mnie imbir i rubin mają niewiele wspólnego, więc cholera wie co nam wyjdzie na włosach. 

Przy tych wszystkich Nugatach, Czekoladach i innych Miodowych Karmelach, zawsze podane są też numerki. I właśnie w tych tajemniczych numerkach, ukryty jest prawdziwy odcień farby.

Oto krótka instrukcja, którą znalazłam kiedyś na włosowym forum wizażu.

Stopień, czyli pierwsza cyferka numeru farby:
1 czarny
2 bardzo ciemny brąz
3 ciemny brąz
4 brąz
5 jasny brąz
6 ciemny blond
7 blond
8 jasny blond
9 bardzo jasny blond

Odcienie, czyli kolejne dwie cyfry. Cyferka na drugim miejscu oznacza, że barwnika jest więcej. Cyfra na trzecim miejscu oznacza, że jest to tylko połysk tego odcienia:
0 kolor naturalny (np. 700 to po prostu blond)
1 świetlisty
2 opalizujący
3 złocisty
4 miedziany
5 mahoniowy
6 czerwony

Czyli nasz przykładowy Czarny Imbir, z numerkiem 353, to ciemny, mahoniowy brąz ze złocistym połyskiem. Wcale nie czarny ;P

Proste? Proste. A myślę, że całkiem przydatne ;)

Źródła zdjęć i informacji: 
http://www.loreal-paris.co.uk/_en/_gb/minisites/casting-creme-gloss2011/index.aspx
http://wizaz.pl/forum/archive/index.php/t-287540-p-10.html

21 komentarzy:

  1. 100 Lukrecja podoba mi się :)

    Dzięki za instrukcję rozszyfrowywania odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, nigdy nie sprawdzałam w ten sposób koloru farb :D myślałam, że czarny to czarny i już, a tu prosze ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny imbir interesujący ale robię sobie przerwę od farbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imbir to tragedia!!!!! Mialam hebanowe wlosy a teraz mam ryżomahoniowe!!!!! A przy skorze czerwone.... :(

      Usuń
  4. o tak, to bardzo przydatne wiadomości ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. 262 wygląda cudownie!!! A tak BTW to świetna zgapa przy wybieraniu farb! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. mojej mamie na pewno spodoba się porzeczka ;) co do tych numerków to właśnie byłam zaskoczona jak przeczytałam w katalogu avonu, że one coś znaczą ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na Tag jeśli masz ochotę:)
    http://rainygirlisme.blogspot.com/2012/02/tag-nasze-ulubione-seriale.html

    OdpowiedzUsuń
  8. 353 Czarny Imbir jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś lubiłam takie ciemności na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ok, a jak rozszyfrujesz kolor Casting 1021 jasny blond?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie to jest 10.21, czyli bardzo, bardzo jasny blond, opalizujący, ze świetlistym połyskiem ;)

      Usuń
  11. odcień 1 to popielaty...

    OdpowiedzUsuń
  12. czarny imbir-kicha!!!chciałam ciemne wręcz czarne włoski ale nie tak czarne jak lukrecja więc skusiłam się na imbir - do słońca do światła mahoń-wręcz czerwonew normalnym świetle ciemne, ale ten połysk czerwony okropny. już chyba lepsza ta lukrecja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co w tym dziwnego jak jest mahoniowo-złoty?

      Usuń
  13. Ja mam lukrecje i osobiście uważam że piękny kolor xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam czarna porzeczke i jest bardzo ladny xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym proponował TiGi albo Kamedon. Dają świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj także tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...