16 lutego 2012

Nowa maskara Rimmel Glam'Eyes Day 2 Night

Rimmel szykuje dla naszych rzęsek kolejny tusz ;) Będzie to Glam'Eyes Day 2 Night Mascara. Z taką fajną, bajerancką, podwójną szczoteczką.


Ta szczoteczka, to taki mały cud techniki. Mam maskarę Bourjois, Volumizer, też z taką podwójną szczotą i za każdym razem jak jej używam, przeżywam chwilę fascynacji "jak to działa?" ;D



W każdym razie, rzadka szczoteczka daje nam efekt na dzień, czyli ładnie rozdzielone i wydłużone rzęsy. Gęsta szczoteczka sprawia, że rzęsy są 15-krotnie grubsze, w sam raz na nocne szaleństwa ;)

Bardzo lubię takie tusze 2 w 1. Malując się Volumizerem, zwykle nakładam pierwszą warstwę chudą szczoteczką, która na prawdę świetnie rozdziela rzęsy. Później nakładam drugą warstwę grubą szczotą, w zewnętrznych kącikach oczu. Bo lubię mieć gęściejsze rzęski w kącikach ;) No i chuda szczoteczka jest świetna do dolnych rzęs.

Volumizer już mi się kończy, więc bardzo chętnie skuszę się na jego tańszą, Rimmelową wersję.

Glam'Eyes Day 2 Night reklamuje Zooey Deschanel.


Maskara jest w najnowszej gazetce drogerii Superpharm, w promocyjnej cenie 21,99zł, wiec pewnie niedługo zacznie pojawiać się we wszystkich sklepach.

Źródła zdjęć: http://www.rimmellondon.com/uk/products/glameyes-day-2-night-mascara/#
http://waterfrontmakeup.blogspot.com/2012/01/glameyes-day-2-night-mascara-de-rimmel.html
http://trendbloger.com/glameyes-day-2-night-mascara

10 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że dzisiaj w Rossmannie widziałam tę maskarę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już ją mam od dawna:) dostałam od siostry z Irlandii w zeszłym roku...faktycznie jest fajna,widać wyraźną różnicę w "stopniach" aczkolwiek pod koniec dnia trochę się kruszy... ale lubię ją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusze od Rimmel zwykle mnie uczulały, także chyba poczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako nastolatka bardzo lubiłam markę Rimmel niestety ostatnimi czasy bardzo się nią rozczarowałam... Jakoś nie liczę na to, że ten tusz będzie extra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już ją dorwiesz, to napisz jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... :D Mam nadzieję, że to będzie godny uwagi produkt ;) Miałam z Rimmela tusz 1-2-3 Looks i jakoś mnie nie zachwycał. Oddałam koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, to pewnie niedlugo ja dostaniemy. ciekawa jestem efektow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie przepadam za takimi maskarami.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ta mascara zaciekawiła, kiedy w moje ręce trafiła gazeta Super Pharm

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten tusz, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń