29 marca 2012

Pomadki Dr. Hauschka

Dzisiaj chcę wam pokazać limitowaną edycję szminek "Inner Glow", przygotowaną na tegoroczną wiosnę przez Dr. Hauschka.


W kolekcji znalazło się pięć kolorów:
  • kwarcowa czerwień
  • kryształowy róż
  • leśna jagoda
  • słodka malina
  • opalizujący beż


Zmysłowe, uwodzicielskie i pełne życia - nasze usta są wyrazem naszej osobowości i jednocześnie bramą naszej duszy. W miarę jak ujawniają swój dyskretny blask i promieniują radością, także my czujemy się coraz lepiej.Odrobina delikatnie nałożonego koloru zmienia je i daje nam poczucie zadowolenia i większej pewności siebie. Zainspirowani tym wewnętrznym blaskiem, marka Dr.Hauschka stworzyła szminki, które dzięki pięciu pięknym kolorom podkreślają naturalną urodę ust.



Pomadka kosztuje 63zł i można ją kupić w niektórych aptekach, sklepach z kosmetykami naturalnymi, albo przez internet. 

W ogóle znacie markę Dr. Hauschka? Kosmetyki te nie zawierają syntetycznych barwników, konserwantów, substancji zapachowych ani olejów mineralnych. Są opatrzone znakiem jakości BDIH "Kontrolowany kosmetyk naturalny". 

W zeszłym roku miałam jeden z ich najpopularniejszych produktów, Krem do twarzy z płatków róży i byłam z niego bardzo zadowolona. Jestem ciekawa jak się spisują inne ich produkty.


Źródło zdjęć i informacji:
https://www.facebook.com/Dr.HauschkaPolska?ref=ts

11 komentarzy:

  1. Nie przepadam za pomadkami,więc na taką drogą bym się na pewno nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadki mają piękne kolory, no ale ta cena...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale pomadki bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Dr Hauschka produkują także pomadki...

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorki, chętnie zapoznałabym się bliżej z trzema z nich

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie cena za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz o ni słyszę! kolorki są ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze widzę taką markę.

    OdpowiedzUsuń
  10. marka mi znana, ale nie osobiście :O

    OdpowiedzUsuń
  11. nic szczególnego a cena wysoka, nie dziekuję

    OdpowiedzUsuń