7 sierpnia 2012

Obiecane swatche lakieru Róż Ipanema + 555 obserwatorów

Jakiś czas temu pokazałam wam moje dwa lakiery Applause.


Wtedy też obiecałam wam swatche różowego lakieru, noszącego uroczą nazwę Róż Ipanema. Cała recenzja byłaby w zasadzie taka sama jak przy jego fiołkowym bracie, więc po teorię (i swatche fiołka ;)) odsyłam TUTAJ. A obrazki będą tu ;)

Co dziwne, takiego kolorku nie miałam wcześniej w mojej kolekcji. W ogóle coś mało mam różowych lakierów... Hmmm... Chyba czas to zmienić.



Na zdjęciach widzicie dwie warstwy. I teraz widzę, że przydałaby się jeszcze trzecia. Na żywo aż tak bardzo nie prześwitywał.

Co ciekawe w cieniu Róż Ipanema robi się troszeczkę koralowy ;D


I jak? Który waszym zdaniem jest ładniejszy? Kataloński Fiołek, czy Róż Ipanema?


PS. Patrzcie, patrzcie ---->

 Mam 555 obserwatorów :D <taniec radości> Dziękuję wszystkim! Też was lubię ;D

31 komentarzy:

  1. Bardziej mi się jednak podoba róż :) Słodki jest i pasuje do Twoich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te lakiery ;) Róż bardziej do mnie przemawia :)
    Gratulacje tak pokaźnej liczby obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. róż o wiele ładniejszy, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się wykończenie lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję piękna liczba:) ładne lakiery oba mi się podobają są takie dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają oba ;D :)) U mnie również nowy post - zapraszam )

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten róż :) taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! też mam ten kolorek i lubię go:) wydaje mi się, że u mnie mniej w koral wpadał:P

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja postawię na różyk :) gratsy!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor ;) zresztą obydwa są świetne i chyba nie potrafiłabym powiedzieć, który jest ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oba ładne, ale o taki róż chyba trudniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oba fajne ale mi bardziej -Kataloński Fiołek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne koloru, ale ten róż jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fiolet mi się bardziej podobał :) gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladnie wyglada na paznokciach, az takich przeswitow nie ma! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardziej podoba mi się fiolet

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolorki :)

    Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ponieważ za różowymi paznokciami u mnie nie przepadam, głosuję na fiolet ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych lakierkach!!! oba sa cudne :D

    * * *

    Prowadzę bloga na temat konkursów, rozdań, testowania kosmetyków... zajrzyj może znajdziesz cos co Cię zainteresuje..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja za to róży mam najwięcej :) Ten ma śliczny odcień :3

    OdpowiedzUsuń
  22. nie kojarzę tej firmy... ale kolory ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery fajne, lubię takie kobiece kolory:) Nie widziałam tych lakierów nigdzie stacjonarnie- tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. masz bardzo ładne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń