23 sierpnia 2012

Kosmetyki Le Petit Olivier

Dzisiaj pokażę wam paczuszkę, która w odróżnieniu do tej z wczorajszej historyjki, dotarła do mnie dokładnie wtedy kiedy miała. Od tej samej firmy kurierskiej ;) 


Paczkę dostałam od wszystkim pewnie znanego sklepu merlin.pl, a znalazłam w niej kosmetyki firmy Le Petit Olivier. Jak już z samej nazwy można się domyślić, jest to firma francuska. Misja Le Petit Olivier to wykorzystywać dobroczynny wpływ natury czerpiąc bezpośrednio z kulturowego i duchowego bogactwa regionów. Marka oferuje kompletne linie produktów do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, szampony do włosów, odżywki do włosów, balsamy i kremy do ciała i twarzy oraz balsamy do ust. W ofercie merlin.pl wypatrzyłam też maseczki z glinką, a nawet olej arganowy do twarzy, ciała i włosów.



Szampon posiada certyfikat ECOCERT oraz BIO i nie zawiera parabenów, więc zapowiada się całkiem ciekawie. No jest idealnie dopasowany do potrzeb moich włosów, bo mam właśnie przetłuszczające się. Merlin o mnie dba ;D


Mydła w kostce już dawno nie miałam, jakoś przestawiłam się na te w płynie, zupełnie nie wiem dlaczego. To prześlicznie pachnie (caaała solidnie zapakowana paczka nim pachniała ;)) i ma aż 250g, czyli jakieś dwa i pół raza więcej niż zwykłe mydło. Produkowane jest według tradycyjnych receptur, w 100% na bazie najlepszych, naturalnych olejów roślinnych z Grasse i nie jest testowane na zwierzętach.

Pamiętam, że widywałam kosmetyki Le Petit Olivier w wielu sklepach, gdy byłam dwa lata temu na wakacjach we Francji (zapamiętałam, bo lubię francusko brzmiące nazwy kosmetyków. w ogóle chyba zacznę się uczyć francuskiego... ;)). Trochę nawet później żałowałam, że nic nie kupiłam. No to teraz mam i będę się mogła na własnej skórze (i włosach ;)) przekonać cóż to takiego.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki :) jestem ciekawa ich recenzji ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę:) czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcam do takiego mani:) Bardzo efektownie wyglada :)

    Ale te kosmetyki mają śliczne opakowania, takie słodkie ;)

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie ;o
    Jestem ciekawa jak te kosmetyki się sprawdzą ;p

    http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych testów :) czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie szampon, bo też mam takie włosy, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie slyszalam o tej marce ;) jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak spisze się szampon, będę czekać na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. my tez od dzisiaj zaczęłyśmy testowanie! :)))
    kochany merlin <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon chętnie bym wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. heh, nigdy nawet nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi podczas olejowania wypadają włosy, więc mimo że mam baby hair, trochę się to równoważy, ale polecam wcierkę z bursztynem farmony!!

    dziewczyny pomóżcie! chciałabym dostać pudelko shinybox, i potrzebuje Waszej pomocy! zalogujcie się klikając w tej link! możecie też namówić swoje koleżanki żeby założyły konto! bedę przewdzięczna:)
    http://shinybox.pl/?ref=179e9de

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo sympatycznie;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Ciekawe kosmetyki otrzymałaś do testów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale muszę przyznać że wizualnie robią ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam krem na noc tej marki i nie zamienię na inny.Polecam

    OdpowiedzUsuń