14 sierpnia 2012

Zapowiedź kolekcji Catrice Hollywood Fabulous 40ties

Dzisiaj pokażę wam zapowiedź jesiennej limitowanej kolekcji Catrice Hollywood Fabulous 40ties. Już jakiś czas temu wyciekły informacje o jej powstawaniu, więc żadna niespodzianka to nie jest, ale teraz możemy się wszystkiemu przyjrzeć z bliska ;)

W skład kolekcji wejdą:
Piękny róż Multi Colour Blush
  • C01 Gone With The Wind


Cienie do powiek Absolute Eye Colour Quattro w dwóch zestawach kolorystycznych
  • C01 She’s A Lady
  • C02 Hollywood Boulevard


Bezbarwny błyszczyk High Gloss Lip Topcoat And Gloss

Eyebrow Gel, czyli  żel do brwi  (widział ktoś kiedyś taki ładny żel do brwi? zwykle są w przezroczystych opakowankach i po jakimś czasie widać,  że robią się blee, a ten jest śliczny ;))

Eyebrow Lifter, czyli rozświetlacz pod łuk brwiowy



Cztery matowe pomadki Velvet Lip Colour
  • C01 Red Butler
  • C02 Holly Rose Wood
  • C03 Marlene’s Favourite
  • C04 The Nude Scene

I pięć lakierów do paznokci Ultimate Nail Lacquer
  • C01 Red Butler
  • C02 Holly Rose Wood
  • C03 Marlene’s Favourite
  • C04 The Nude Scene
  • C05 Doris’ Darling

Większość kosmetyków przygarnęłabym już dla samej nazwy. Tak, wystarczy nawiązać do Przeminęło z wiatrem, a już jestem kupiona. Cóż poradzę, mam słabość do niektórych starych filmów ;)


Kolekcja ma się pojawić w sklepach na przełomie września i października, Niestety nie wiem czy będzie w Polsce.

Najbardziej podoba mi się róż Gone With The Wind (ehe, ehe ;)), żel do brwi, Eyebrow Lifter i wszystkie pomadki, a wam?

Źródło zdjęć i informacji:
http://www.chicprofile.com/2012/08/catrice-hollywood-fabulous-40ties-collection-for-fall-2012-info-photos-prices.html

42 komentarze:

  1. Fajnie, ale szału nie ma ;) Ostatnio limitki Catrice do mnie nie przemawiają, ciekawa jestem jedynie tego rozświetlacza pod łuk brwiowy

    OdpowiedzUsuń
  2. chce cienie i szminki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszzz jakie piękne cienie i szminki!! Dawno mnie żadna limitowanka tak nie urzekła *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie właśnie też. już powoli traciłam w nich wiarę, a tu proszę, jak chcą to potrafią stworzyć fajną kolekcję :)

      Usuń
  4. Środkowe pomadki wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to niesamowite, pierwszy raz podoba mi się absolutnie wszystko (tzn wiadomo - kolorowe rzeczy podobają mi się bardziej niż żel do brwi, ale jeśli te rzeczy będą takie jak sobie wyobrażam, że będą to ja mogłabym mieć wszystko :)
    nie spodziewałabym się tego po sobie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. róż i żel do brwi na pewno nie umkną mojej uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szminki mają ładne kolory i róż mnie zaciekawił - no ale nie będę się napalać bo pewnie mój zapał zgaśnie jak zobaczę na żywo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wow piękna! pomadki i róż rewelka :) ja wciąż szukam u siebie Roller Girl z Essence w Rossmannach ale nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne ma opakowanie ten żel do brwi i rozświetlacz, ach warto kupić dla samego opakowania:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Cienie jak stworzone dla mnie, choć od jakiegoś czasu nie kupuję takich paletek, na tą chyba się skuszę... No i te produkty do brwi/pod brwi mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się super! Jeśli będzie u nas to przyjrzę się na pewno różowi, kredce rozjaśniającej, pomadkom i... wszystkim innym rzeczom :D Może nawet kupię jakąś czwórkę cieni? Super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko! A szczególnie pomadki;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te cienie. Kolorystycznie przypominają mi cienie Guerlain. Przyjrzę się im jak będą dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na nie wszystkie! To pierwsza kolekcja Catrice, która tak mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłaby być w Polsce;) nie obraziłabym się:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. róz wygląda sympatycznie i rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co to limitka trafia idealnie w mój gust i chciałabym przynajmniej połowę z niej. A róż to już mój istny muszmieć:D

    OdpowiedzUsuń
  18. wyjątkowo ładna limitka, cienie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. same nazwy zachęcają ;P Tym bardziej, że mam słabość do starego kina ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W Polsce pewnie jak zwykle nie będzie ;(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie do powiek + ostatnia pomadka - jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne cienie :)
    opakowania wszystkich kosmetyków sa bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kuś Kochana :)
    Róż jest śliczny cienie też i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szminki podobają mi się najbardziej i możliwe że jakoś przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. róż rewelacja, c h c ę g o m i e ć!!
    no i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli na coś się skuszę to tylko na szminkę Marlene’s Favourite

    OdpowiedzUsuń
  27. Róż rzeczywiście ładny. Jak i cała kolekcja :). A gdzie tak w ogóle można w Polsce spotkać Catrice? Szczerze mówiąc, widuję tę firmę tylko na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. catrice na pewno jest w drogeriach natura. wydaje mi się, że gdzieś czytałam też, że pojawia się w drogeriach hebe, ale tu już nie mam pewności, bo ich nie ma w mojej części polski ;)

      Usuń
  28. dobra tematyka kolekcji

    moje serce skradły szminki i niektóre lakiery

    OdpowiedzUsuń
  29. No i masz babo placek ... Wszystko mi się podoba ;(

    OdpowiedzUsuń