30 sierpnia 2011

Darmowe próbki perfum Burberry Body


Lubimy próbeczki? Lubimyyy.

Być może już wiecie (w końcu zdjęcie Rosie w samym płaszczu było ostatnio chyba wszędzie), a może jeszcze nie – Burberry stworzyło nowe perfumy o nazwie Body. Ich oficjalna premiera już 1 września.


Nuty zapachowe to:
nuta głowy: brzoskwinia, frezja, zielony absynt
nuta serca: róża, irys
nuta bazy: drewno kaszmirowe, drzewo sandałowe, piżmo, ambra, wanilia

Woda perfumowana Burberry Body będzie dostępna w pojemnościach  35, 60 i 80 ml. W całkiem ładnych buteleczkach ;)

fot. http://0335fe2.netsolhost.com/wpb/

Twarzą (i ciałem. Nawet bardziej ciałem) Burberry Body jest modelka (troszkę aktorka) Rosie Huntington-Whiteley.
fot. http://fashiongonerogue.com
A najmilsze jest to, że Burberry pomyślało o porządnej kampanii promocyjnej i ruszyło z akcją wysyłania darmowych próbek perfum. I to nie na tych dziwnych karteczkach i chusteczkach jak to teraz bywa, tylko prawdziwych psikaczowych próbek. A przynajmniej tak wnioskuję ze zdjęcia ;)


Wystarczy mieć konto na Facebooku, kliknąć o tu http://apps.facebook.com/burberrybody/?ref=ts , wypełnić formularzyk i czekać. Nie wiem ile czekać, ale jak moja próbeczka do mnie doleci, to dam wam znać ;)

Jestem bardzo ciekawa jak im wyszedł ten zapach. Po nutach wnioskuję, że ma duże szanse mi się spodobać.  W weekend wybiorę się do Sephory, może już będzie i przetestuję ;)

10 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, też zamówię, zobaczymy co z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mam konta na facebooku :(
    ale nie będę specjalnie zakładała

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze o nim nie słyszałam ...

    Zapraszam do mojego givavayu:

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby jak najszybciej doleciała!

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wiadomość! :)
    Formularz wysłany, więc czekam na swoje maleństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, czyli nie tylko mi zapach tego masła kojarzy się z winem. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ile kosztuje taki zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zamówiłam :) ja tej reklamy nigdzie nie widziałam, ale wygląda bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już dziś dostałam swoją próbkę..a nawet dwie :D

    OdpowiedzUsuń