30 sierpnia 2011

Nowości Yves Rocher

Dzisiaj w skrzynce pocztowej czekała na mnie ulotka Yves Rocher. No w sumie nie na mnie tylko na mamę, ale chyba się z córką podzieli ;) Jak zwykle dają nam zniżki i jakieś gratisowe kuferki i kosmetyczki (niebrzydkie nawet), ale bardziej zainteresowało mnie to co w środku ulotki. A w środku nowości :)

1. Odświeżona arnikowa seria do pielęgnacji dłoni.
Była już wcześniej i była dobra. Ale widocznie firmie zachciało się zmian ;) 
fot. http://www.yves-rocher.com.pl/

Z tej serii w Polsce dostępne będą:
  • Nawilżający krem do rąk
  • Intensywnie odżywiający krem do rąk
  • Balsam ochronny na zimę z masłem karité
  • Pielęgnujący krem 2w1 do rąk i paznokci
  • SOS żel oczyszczający do rąk
fot. http://www.mode.fr/yves-rocher-lance-une-gamme-pour-les-mains-l%E2%80%99arnica-bio

Nie wiem jak składy, ale opakowanie na pewno jest nowe. Ładniejsze ;) I jak twierdzi producent opakowanie wykonane z jednego materiału, bez dodatkowych etykiet aby ograniczyć zużycie plastiku. Oczywiście pochwalam.

Doszły też nowe produkty do serii, bo np. balsamu ochronnego na zimę z masłem karité, nie kojarzę żebym wcześniej widziała. 

I właśnie on najbardziej mnie kusi. Ale to jak sama nazwa wskazuje na zimę, więc jeszcze poczekam z zakupem.

2. Nowa seria Pure System do pielęgnacji cery z problemami. 
fot. Facebook Yves Rocher Polska
Do serii należą:
  • Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy
  • Stop zaskórnikom
  • Tonik głęboko oczyszczający
  • Punktowe plasterki na wypryski
  • Maseczka głęboko oczyszczająca dostępna w saszetce i w tubce.

Jako że zaskórniki to mój wróg publiczny nr 1, (no może obok cellulitu...), seria Pure System idealnie do mnie przemawia. Normalnie prawie słyszę jak krzyczy "kup mnie!". I zapewne kupię. 

fot. Facebook Yves Rocher Polska
Tajemnicze Stop zaskórnikom, to prawdopodobnie jakiś lekki kremik. Strona Yves Rocher mówi:
STOP zakórnikom wykazuje 4 SKUTECZNE DZIAŁANIA:
- zmniejsza ilość wyprysków i zaskórników,
- wygładza powierzchnię skóry,
- matuje przez 8 h, dzięki wyciągowi z tarczycy
o właściwościach regulujących wydzielanie sebum,
- usuwa blizny trądzikowe.

Zalety produktu: formuła oil free, nie zatyka porów;
skóra jest perfekcyjnie oczyszczona i zdrowsza.
• Opracowany i testowany pod kontrolą medyczną.
• Bez parabenów.
• Nie zatyka porów.


Czyli zapowiada się dooobrze ;)

fot. Facebook Yves Rocher Polska

Drugą rzeczą, którą na pewno kupię jest maseczka oczyszczająca. Maseczek nigdy dość. A ta jest w tubce i bez parabenów,czyli ma już dwa poważne plusy na wstępie.

3. Nowy zapach z serii Jardins du Monde - Lawenda z Prowansji
  • Żel pod prysznic
  • Żel do mycia rąk 
  • Antyperspirant.
fot. http://www.yves-rocher.com.pl
fot. http://www.yves-rocher.com.pl



 W Prowansji jeszcze niestety nie byłam, ale w czasie mojej toskańskiej wycieczki, pachnąca lawenda często pojawiała się na mojej drodze.



fot. http://www.yves-rocher.com.pl

Skuszę się na żel pod prysznic, choćby dla czystych wspomnień.
fot. http://my.opera.com/bo.cong.anh/albums/showpic.dml?album=1780851&picture=24230041#bigimg

Jeśli coś was zainteresowało, to więcej można poczytać na stronie Yves Rocher.


10 komentarzy:

  1. Ostatnio coś zaczynam się przekonywać do kosmetykóe Yves Rocher;P i żaluję, że nie wzięłam tego kuponu z groupona ehh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne to cos na ostatnim zdjęciu! hah ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś, to krzaczki lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tapetę z lawendą :)
    Ta seria Pure też mnie wola, zaskórniki mnie gnębią ;/ Może to pomoże...
    Pewnie mi też coś wskoczy do skrzynki z YR, chociaż szczerze to nie lubię sklepu YR w moim mieście, obsługa jest fatalna, zołzy łaskę robią, że tam są. Kupuję tylko ze względu na to, że przez sprzedaż wysyłkową nie działa karta stałego klienta...



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy... Ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też czaję się na serię Pure System. Dostałam z ostatnimi zakupami próbkę żelu do mycia i jak na razie jestem z niego zadowolona :) no i żel lawendowy też mnie kusi :))) uwielbiam żele pod prysznic z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bedac nastolatka mialam swira na punkcie wody toaletowej o zapachu malinowym z Yves Rocher :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z Ciebie kusicielka ;))
    cudne to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się fajnie. Ciekawe, co słychać w składach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem przyjemne nowości :) ja również mam nadzieję na wejście w posiadanie tego żelu.

    OdpowiedzUsuń