26 sierpnia 2011

Wróciłam ;) Rozdania.


Wróciłaaam ;) Dwa dni nadrabiałam z czytaniem Waszych notek :P Rozpoczęło się też sporo nowych rozdań, w których oczywiście zamierzam wziąć udział. Oto co można wylosować:

Trzy bb cream'y u kmb1
Giveaway trwa od 23 sierpnia 2011r. do 23 października 2011r.

Rozdanie u dezemki
Rozdanie trwa do 11.09. do 23:59


Rozdanie u Prozerpine- do wygrania zestaw La Rosa!
Rozdanie trwa do 17 września.

Rozdanie u Kathrinjot
Rozdanie trwa od 15.08 do 20.09 2011

pierwsze rozdanie u MAMY :-)
Rozdanie kończy się 06 września 2011 r.

pierwsze Kreskowe rozdanie
zgłaszać można się do 4.09.2011 do godz. 23.59
i drugie Kreskowe rozdanie ;)
do 11.09.

Rozdanie Michaaśkii
do 22.09.

I oczywiście nie zapominajcie o moim rozdaniu, patrz notka niżej ;)

2 komentarze:

  1. Mi też własnie troche obciąża włosy, ale jakis czas temu dokupiłam sobie dwufazowy spray z Gliss kur'a i efekty świetne - wlosy sa mięciutkie i zero problemów z rozczesywaniem. Te ich dwufazowe spray'e to ich najlepsze produkty. Szampony i odzywki raczej z loreala sa lepsze chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyce powodzenia :)

    Zglosilas sie tez do mojego mini rozdania, napisalas ze jestem w blogrollu jednak mnie tam nie ma...

    OdpowiedzUsuń