20 listopada 2011

Urban Decay Naked 2 ?!

Może to tylko plotka, ale mam skrytą nadzieję, że okaże się prawdą - Urban Decay szykuje dla nas Naked 2 Palette!

Paletka Naked jest wielkim hitem. Przeogromnym wręcz. Ja sama jej pragnę i pożądam od dawna.

Więc w sumie byłoby to całkiem logiczne, że Urban Decay chce kontynuować ten sukces. Book od Shadows doczekało się już 4 części. Ale jakoś wcześniej nie przeszło mi przez myśl, że może powstać Naked 2.

Natknęłam się już nawet na pierwsze zdjęcia tego cuda. Możliwe, że to fake, ale i tak popatrzcie ;)

fot. http://www.makeuptalk.com/t/122063/urban-decay-naked-2-rumor

Naked 2 ma mieć metalowe opakowanie, a nie kartonowe jak 1. Czyli to ulepszenie ;)
W zestawie nie znalazła się niestety mini baza pod cienie, za to jest mini błyszczyk.
Do Naked kiedyś była dołączona podwójna kredka, teraz jest pędzelek, a w Naked 2 ma być za to podwójny pędzelek.

fot. http://www.makeuptalk.com/t/122063/urban-decay-naked-2-rumor
Nazwy cieni to:
  • Foxy
  • Half Baked
  • Bootycall
  • Chopper
  • Tease
  • Snakebite
  • Suspect
  • Pistol
  • Verve
  • YDK
  • Busted
  • Blackout

Czyli ze zwykłej Naked powtórzyłby się tylko Half Baked.

Jestem strasznie ciekawa, czy Naked2 okaże się prawdą. Urban Decay na razie milczy, ale wszystkie kosmetykomaniaczki świata zaczynają już powoli oszczędzać pieniądze.

Jak myślicie Naked 2 faktycznie powstanie, czy to tylko plotka?

17 komentarzy:

  1. W naked też jest dołączony pędzelek (początkowo była kredka a teraz jest pędzel)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ tylkokasia - racja, już poprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! żeby tylko była jeszcze bardziej dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale banan mi sie pojawil na twarzy jak zobzylam twoja notke,od razu polece do sklepu i kupie,mam naked i jest to najczesciej uzywana paletka przezemnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie slyszlalam o tym. Naked posiadam i z przyjemnoscia zakupilabym NAked 2 i 3 i 4 :) Gdzie wyczytalas taka nowine?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ MakeUpHolics, ilovemakeup - jak miło być posłańcem dobrej nowiny :)
    @ Gos - tu http://community.sephora.com/t5/Beauty-Confessions/New-Urban-Decay-Naked-2-palette/td-p/246759 i tu http://www.makeuptalk.com/t/122063/urban-decay-naked-2-rumor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zaliczam się do grona już tych oszczędzających ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabiłaś mnie tą wiadomością :D. Mam nadzieję, że to będzie prawda, bo Naked jest dla mnie hitem, często jej używam, więc chyba zacznę pomału oszczędzać na Naked :). Szkoda, że na razie Urban Decay nie potwierdza tej wiadomości. Być może to chwyt marketingowy? Poczekamy zobaczymy ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. * (...)więc chyba zacznę pomału oszczędzać na Naked..." - i tu zgubiłam cyfrę 2 :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa, ale chyba 1 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co oni jeszcze nie wymyśla . xD
    ale kolorki uwielbiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym zakupią tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pałam przeogromną chęcią posiadania, by nie rzecz obsesyjnym pożądaniem do palety Naked, której NIE MAM. Teraz będę pałać podwójnie... ech...

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj także tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...