19 kwietnia 2012

the best of wyszukiwarka

Yeeeah! Wczoraj na liczniku wybiło 100 000 wyświetleń! Bardzo, bardzo się z tego cieszę. Dziękuję każdej jednej osóbce, która zajrzała na mojego bloga ;* To strasznie miłe, że komuś chce się czytać moją radosną twórczość ;)

Część z was zagląda tu regularnie i nawet nie wiecie jaką radość mi to sprawia. Jest jednak sporo osób, które trafia tu przez przypadek. Zupełny przypadek. Albo przez dziką fantazję wyszukiwarki Google.

Zapisywałam sobie kilka najdziwniejszych haseł, które sprowadziły czytelników na mojego bloga i tak oto przed wami The best of wyszukiwarka:

lajkra do rościągania stup  (że co?! :P)
fotka do wzdychania
czy na majorce są conversy
ile+ma+ta+pr%c3%b3bka+burberry
moje pytanie jest czy beda dalsze serie czarodziejki z ksiezyca (w ogóle Czarodziejka z Księżyca jest najczęściej wyszukiwanym hasłem ;))
lakier do paznokci krokodyli
jak powstaje fioletowy kolor
vibo wężowa lakier
zrobiłem antenę tv (gratuluję ;))
fryzury placebo (czyżby ktoś chciał się wystylizować na Briana Molko? ;))
puchaty misiu
johny depp farbuje włosy na bląd (na "bląd" na pewno nie...)
królowa pokoju blog
czerwony kapturek dla dorosłych (zboczuszki :P)
siusiu w krzakach
kotek mówi: cześć! (urocze :))
jamie dornan ideal jego kobiety to (w sumie też jestem ciekawa ;))
czy ania dąbrowska zakochała się w piotrku niesłuchowskim
cien do rzes z wlukienkami (włókienko to trudne słowo)
mejbeling z wlukienkami

14 komentarzy:

  1. 'mejbeling z wlukienkami' RZĄDZI!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te niektóre teksty są BARDZO smiesne hihi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahaha siusiu w krzakach & mejbeling - miazga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lajkra do rościągania stup, siusiu w krzakach i mejbeling z wlukienkami rozwaliły system :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłem antene i mejbelin hahahahaah

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bym chciała zobaczyć jak wygląda fotka do wzdychania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, uwielbiam googla ;d ja bloguję od niedawna, więc na razie mam hasła raczej powiązane z działalnością bloga, jeszcze nie trafiłam na żadną perełkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuuluję 10000 <3

    http://weronikaszone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Włukienka rządzą \m/ Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, padłam :D
    ja też trafiłam tu przypadkiem (nie, nie zrobiłam anteny tv i nie mówiłam o tym wujkowi Google :p), ale zostanę na dłużej, bo mi się tu podoba :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili, ja dopiero stawiam pierwsze kroczki :)

    OdpowiedzUsuń