2 kwietnia 2012

Nowe kremy do pielęgnacji stóp La’Fresh Beutisa

Ostatnio w Rossmannie pojawiły się nowe produkty do pielęgnacji stóp. Przeprowadziłam małe śledztwo co to takiego i już wiem ;)

Nowe kremy do pielęgnacji stóp La’Fresh Beutisa produkowane są przez polską firmę Świt Pharma i  powstały na bazie unikalnej formuły, której zadaniem jest profesjonalna ochrona i kompleksowa pielęgnacja skóry. Efekt ich stosowania to zdrowe, gładkie i wypoczęte stopy. Kosmetyki z linii La’Fresh Beutisa obejmują dwa rodzaje kremów o różnorodnym działaniu.



ANTI-FUNGAL PROTECTING FOOT CREAM
• zapobiega rozwojowi bakterii i zmniejsza ryzyko infekcji
• nawilża i chroni
• neutralizuje nieprzyjemny zapach
• hamuje pocenie się stóp
• zawiera wyciąg z herbaty oraz witaminy A i E, które przyspieszają regenerację naskórka



DEODORIZING ANTI-PERSPIRANT FOOT CREAM
• zapobiega poceniu się stóp
• skutecznie eliminuje uczucie wilgoci
• likwiduje nieprzyjemny zapach
• posiada właściwości kojące, normalizujące i ochronne
• zapobiega rogowaceniu naskórka i rozwojowi bakterii
• zawiera witaminy A i E, które przyspieszają regenerację naskórka

Cena: ok. 9, 99 zł/150 ml

Źródło zdjęć:
http://beutisa.pl/

6 komentarzy:

  1. Hmmm... W sumie mogłabym nawet kupić, ale puki co testuję maść z witaminką A. Wyczytałam na jakimś blogu, że jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatny post:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nigdy nie stosowałam jakiś specjalnych kosmetyków do pielęgnacji stóp, zazwyczaj jakieś typowe do pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jakiś krem do stóp, ale stoi nieużywany. moim stopom wystarcza peeling i korzystanie z delikatnej tarki od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam kremu do stóp z Biedronki, jest taniutkie a moim stopom starcza

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń