21 kwietnia 2012

The Monica Lipstick Collection

Monica Bellucci stworzyła kolekcję szminek dla Dolce & Gabbana. W kolekcji The Monica Lipstick Collection, znajdzie się 6 odcieni wybranych przez aktorkę.



Są dwa mocne argumenty przemawiające za tym, że powinnam którąś z tych szminek posiadać. 1. Mam na imię Monika. Jak coś ma moje imię w nazwie, to czyli jest stworzone dla mnie, czyż nie? ;) 2. Szminki wejdą do sklepów 12 maja. A 10 maja, są moje urodziny. Poczekam te dwa dni, nic nie szkodzi... Tylko niech mi ktoś kupi tę szmineczkę w prezencie ;)



Na razie nie wiadomo jakie kolory, oprócz czerwonego znajdą się w kolekcji, jak tylko będzie coś wiadomo, na pewno wam o tym napiszę.


Źródło zdjęć:
http://www.make-up.becomegorgeous.com/makeup_products/monica_bellucci_for_dolce__gabbana_makeup-6838.html
http://www.marieclaire.it/Bellezza/Novita-trucco-Monica-Lipstick-Collection-di-Dolce-Gabbana-Make-Up

19 komentarzy:

  1. ależ ona jest piękna , a szmineczki na pewno będą rewelacyjne :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje argumenty są niepodważalne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich argumentach nie ma co dyskutować. A Monica Belluci jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna !!! A szminka w jakich sklepach będzie dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na podobnej zasadzie kupiłam sobie dwie szminki z serii Sugar & Spice z napisem Kate na skuwce. A Monica Belluci jest jak bogini, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne argumenty,a czerwień śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kobieta i piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szminka MB musi być zmysłowa :) nie ma innej opcji. i jest oczywiście!! piękna ona

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na ujawnienie się reszty kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jej ustach chyba każdy kolor pomadki będzie wyglądał pięknie.....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. żeby jeszcze tylko mieć takie piękne, duże usta jak Monica... *rozpływa się*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś odcień koniecznie musi być mój, zaczynam odkładanie funduszy :)
    Tak poza tym uwielbiam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej to jeszcze ja :D Składam Ci spóźnione urodzinowe Wszystkiego Najlepszego! :) :*
    I mam pytanko: wiesz może czy pomadki trafiły już do sprzedaży? Chciałam zrobić sobie małą przyjemność po zdanym prawku :D I nie wiem do którego sklepu się kierować, do Douglasa czy Sephory? Nie pamiętam który prowadzi kolorówkę D&G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za życzenia ;*:)
      chyba dzisiaj jest premiera, albo wyła kilka dni temu. nie wiem czemu, ale zawsze myślałam, że kolorówka D&G jest w Douglasie. jednak jak tak teraz patrzę na ich stronce, to nie ma. i strona http://www.dolcegabbanamakeup.com/ twierdzi, że ich wcale nie ma w Polsce :( chyba zostaniemy bez pomadek :(

      Usuń
  14. Uuu kiepsko by było :/ przy najbliższej okazji przejadę się do galerii i popatrzę... jak się czegoś dowiem to napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Douglasie i Sephorze i nigdzie nie ma kolorówki Dolce&Gabbana :/ Niestety zostajemy bez pomadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo nieeee :( może się pojawią na allegro, czy gdzieś ;)

      Usuń