25 kwietnia 2012

Wielka akcja recyklingu + konkurs The Body Shop

Jakiś czas temu zachęcałam was do ratowania niedźwiadków z drogeriami Rossmann i do siedzenia po ciemku podczas Godziny dla Ziemi. Dzisiaj chcę was zaprosić do udziału w wielkiej akcji recyklingu organizowanej przez markę The Body Shop


Wystarczy przynieść puste opakowanie po dowolnym kosmetyku, jakiejkolwiek marki do jednego z 16 sklepów The Body Shop w Polsce, a w zamian otrzymamy 22% rabatu na wszystkie produkty zakupione w tym dniu. My wychodzimy ze sklepu zadowolone, nasze puste opakowania idą do recyklingu i wszyscy są szczęśliwi ;) Więcej informacji o tym wydarzeniu znajdziecie tu KLIKU.

Akcja trwa od 17 kwietnia do 14 maja, jest więc jeszcze trochę czasu na wykończenie jakiegoś kosmetyku. Sama już zerkam na mój żel pod prysznic, żeby już się skończył... ;)

Na facebookowym profilu The Body Shop Poland trwa też właśnie konkurs „Żyj na ziemi pełnej zieleni”. Zadanie konkursowe polega na pokazaniu, w jaki sposób dbamy, na co dzień o środowisko.  Za pomocą specjalnej aplikacji można dodawać swoje prace w formie zdjęcia, filmy lub listu. 


Nagrody są kuszące, bo można zdobyć zestawy kosmetyków The Body Shop i ich kultowe masła do ciała. Konkurs kończy się 10 maja 2012 (czyli w moje 22 urodziny ;)) Wiem, że lubicie konkursy, więc jeśli macie ochotę, spróbujcie szczęścia i w tym. Więcej informacji o konkursie można znaleźć tu KLIKU

Powodzenia!

4 komentarze:

  1. Dopełniłam akcji i zrobiłam zakupy już w zeszłym tygodniu!!! Wstawiłam też posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam dziś w TBS na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas trzymam na tą okazję pudełko po maśle macadamia duo, z początku z czystego sentymentu, a aktualnie mając na celu zakupy zniżkowe. ;)

    OdpowiedzUsuń