27 kwietnia 2012

Perfumy Bambi ;)

Disney, we współpracy z perfumeriami Douglas, stworzył perfumy o nazwie Bambi - Let’s Dream. Zapach skierowany jest do młodych dziewcząt. I tych mniej młodych, ale wciąż kochających Bambi ;)


Taki przeuroczy flakonik mógłby dumnie stać i się kurzyć na honorowym miejscu na mojej półeczce z perfumami ;)

Teraz pytanie: jak pachnie jelonek Bambi? :P
W nutach tego zapachu znajdziemy:  mango, kwiat brzoskwini, czerwone jagody, kremowy ​​karmel, leśne kwiaty, drzewo sandałowe, drzewo różane i waniliowy puder.

Czyli słodko. A ja lubię słodkie zapachy.

Perfumy Bambi Let’s Dream można już kupić w Douglasie, ale chyba tylko w Niemczech :( 50ml flakonik wody toaletowej, kosztuje € 34,95.

A teraz przyznać się, kto płakał oglądając Bambi? ;D Ja nie, ale ze mnie ogólnie niezbyt wrażliwa istota, więc to może dlatego ;)


Źródła zdjęć:
http://privatelegends.blogspot.com/2011/10/my-personal-thanks-to-bambi.html
http://www.douglas.de/douglas/D%25C3%25BCfte-Damend%25C3%25BCfte-D%25C3%25BCfte-Bambi-Let%27s-Dream-Bambi-Let%27s-Dream_product_3000052919.html

14 komentarzy:

  1. uwielbiałam tę bajkę, Disney stanął też na wysokości zadania i zrobił drugą część na wysokim poziomie, co nie zdarza się często ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubie słodkie zapachy:) a flakon jest tak śliczny, ze nawet pusty by mnie zachwycał:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. flakon jest przepiekny .. ale szkoda, że taki podobny do DKNY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo skojarzenie:)
      Ale trudno.I tak bym się nie obraziła gdyby trafił w moje ręce.

      Usuń
  4. Przeuroczo prezentują się, chciała bym mieć je w swojej kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja płakałam ;)) Przypomniałaś mi moje dzieciństwo. Piękne są te perfumy i ta słodziutka buteleczka ! Chciałabym takie mieć!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja bym je chciała dla samego flakonika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowania,zapraszam do zabawy ;)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/04/tag11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuurocze! Dla samego flakonika miałabym ochotę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam ta perfumke :) sliczny zapach a flakonik piekny :)

    OdpowiedzUsuń