18 kwietnia 2012

Bourjois, Smile Enhancing Gloss, czyli błyszczyki wybielajace zęby nareszcie w Polsce

Dawno temu, bo w październiku (o w TYM poście), pokazywałam wam magiczny błyszczyk Bourjois, Smile Enhancing Gloss. Wtedy nie wiedziałam, czy kiedykolwiek pojawi się w naszych sklepach, ale teraz przychodzę z dobrą nowiną. Smile Enhancing Gloss będzie dostępny w drogerio-aptekach SuperPharm jeszcze w kwietniu. U mnie go jeszcze nie widziałam, ale może u którejś z was już jest?


Dla przypomnienia, cóż to cudo robi: otóż Smile Enhancing Gloss to takie 2 w 1 : błyszczyk i żel dający efekt wybielonych zębów. Czego się nie robi dla zniewalającego uśmiechu? ;)

Jak to to działa? Po prostu, zęby smarujemy żelem, a usta błyszczykiem. I już możemy się szczerzyć do świata :D


W SuperPharmie dostępne będą 4 odcienie błyszczyka:


Trudno będzie mi się zdecydować, czy wolę Fraise Celebrity czy Framboise Hollywood.

Zdradzę wam w wielkiej tajemnicy, że jak dla mnie, błyszczyk pojawia się u nas w idealnym momencie, bo... Za miesiąc będę miała zdejmowany aparat z moich ząbków! :D Tak, tak, po prawie dwóch latach metalowego uśmiechu, nareszcie nadejdzie ten moment. Na chwilę obecną nie potrafię sobie siebie wyobrazić bez aparatu na zębach, więc będzie ciekawie. W każdym razie każde wybielenie i podkreślenie mojego nowego, idealnego uśmiechu będzie mile widziane ;)

Błyszczyk będzie kosztował około 49zł, jednak co jak co, ale w SuperPharmie często są fajne promocje na kosmetyki Bourjois, więc liczę na jakąś obniżkę w najbliższym czasie.

Przy okazji zachęcam was do polubienia profilu Bourjois Polska, na Facebooku KLIKU. Co środę, a dzisiaj właśnie środa, można tam zdobyć ich kosmetyki, w mini-konkursach ;) Dzisiaj np. trwa walka o ich kultowy róż. Powodzenia! ;)

Źródło zdjęć i informacji: materiały prasowe

13 komentarzy:

  1. szczerze powiedziawszy zainteresowałam się tym;d
    49 złotych to nie taka fortuna,a jakby faktycznie był fajny to już w ogóle ;d aż się kopnę do silesi ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie kręcą takie gadżety, chyba w nie nie do końca wierzę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. co to ludzie nie wymysla ale jestem ciekawa czy w anglii jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka ma taki błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takie pieniądze bym je chyba nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią wypróbuję chociaż jeden jak się u mnie pojawią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej kupić dwa i problem z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ściągam aparat to przez pierwsze dni jak widziałam kogoś z aparatem to chciało mi się płakać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello mates, itѕ great article аbоut tutoringand fully explaіnеd, κeep it up all the time.


    Lοok at my page; plumbing company in birmingham

    OdpowiedzUsuń
  10. Hoωdy, i rеad your blog from time to time аnd i own a similar one and
    і was just curious if you get a lοt οf spam comments?
    Іf so how ԁo you prevent it, any plugіn or аnything you can recommеnd?
    I get ѕо much latеly it's driving me insane so any help is very much appreciated.

    My homepage :: how to become taller naturally fast

    OdpowiedzUsuń