4 kwietnia 2012

Dita von Teese Classics dla ARTDECO

Już kiedyś pisałam o perfumach stworzonych przez Ditę von Teese (o TUTAJ). Musiało jej się to zajęcie bardzo spodobać, bo teraz zajęła się tworzeniem własnej kolekcji kosmetyków do makijażu.


W czerwcu 2012 roku na rynku pojawi się specjalna kolekcja kosmetyków do makijażu Dita von Teese Classics dla marki ARTDECO. Artystka znana z umiłowania do klasyki i stylu retro, stworzyła linię, w której znajdzie się czerwona pomadka, lakier do paznokci w tym samym kolorze, puder, kasetka z cieniami oraz czarny tusz.


Wszystkie kosmetyki zamknięte zostały w czarnych opakowaniach ozdobionych graficzną podobizną artystki.


Niestety na razie nie wiadomo czy kolekcja ta dotrze do Polski. Mam cichą nadzieję, że tak ;)

Źródła zdjęć:
http://www.chicprofile.com/2012/04/artdeco-dita-von-teese-classics-makeup-collection-for-summer-2012-sneak-peek.html
http://geniusbeauty.com/make-up/art-deco-launch-makeup-line-dita-von-teese/

19 komentarzy:

  1. Pierwsze o czym pomyślałam, to że jak Dita zrobi podkład to NAPRAWDĘ będzie jasny :D ale nie widzę podkładu na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam o tej kolekcji od jakiegoś czasu i tez liczyłam na to, że będzie jasny podkład. no ale cóż... przynajmniej puder jest ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Ditę von Teese:)
    jak dla mnie jest ideałem piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją! Jest po prostu nieziemska - jak bogini. A kosmetyki bardzo mnie zaintrygowały. Trzeba się będzie rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie obraziłabym się jakby kolekcja była dostępna w Polsce :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) na coś na pewno bym się skusiła :)

      Usuń
  5. Bożesz Ty mój a kto to ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to... striptizerka ;D ale bardzo, bardzo stylowa striptizerka ;)

      Usuń
    2. jak ktoś kiedyś określił tancerka burleskowa

      Usuń
  6. słyszałam o tej kolekcji :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ją, chętnie bym coś zakupiła, jeśli nie podkład, to na pewno szminkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Ditę:) Dlatego kolekcja od razu wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dla Was dobrą wiadomość, będą 3 kolekcje od Dity dla Artdeco, wszystkie w tym roku ;) Pierwsza, powyższa już niedługo, na resztę chwilkę poczekamy, ale wszystkie są niesamowite i wszystkie będąw Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to super informacja :) czekamy więc niecierpliwie ;)

      Usuń
  10. Kurczę, chcę wszystko *_*
    Anonimowy - a skąd takie dobre wieści? :D

    OdpowiedzUsuń