10 kwietnia 2012

Nowe opakowania farb L'Oreal Récital Préférence

Na pewno kojarzycie farby L'Oreal Récital Préférence i Féria Préférence. Są na półkach od kiedy pamiętam. Jak byłam mała, bardzo podobały mi się te panie na zdjęciach ;) Cóż, w tym roku moje panie, zostaną zastąpione innymi paniami. A raczej dziewczętami jakoś pewnie w moim wieku. Ech, jak ten czas leci...


Kolorki zostają te same co były, nowa będzie chyba tylko szata graficzna.









Od wielu, wieeelu lat moja mama farbuje włosy tylko tymi farbami. Blondów jak widać jest dużo, więc zawsze stoimy przy półce dłuższą chwilę, rozmyślając który wybrać tym razem. Już ją poinformowałam o nowych opakowankach, żeby się nie zdziwiła przy kolejnych zakupach ;)

Kilka dni temu widziałam już pierwsze opakowania w nowej wersji, w drogerii Rossmann. Ogólnie panuje tam teraz jeden wielki chaos, bo od zeszłego roku było kilka różnych szat graficznych tych farb na raz i tak sobie współistniały na półeczkach. To teraz przez jakiś czas będzie jeszcze jedna wersja, aż się stare zupełnie nie wyprzedadzą.

Właśnie, mogliby zrobić jakąś porządną przecenę "starej wersji". Mama by się ucieszyła i zapanowałby porządek na półkach ;) A nie takie coś jak jest teraz:


Chaos ;) Ale prędzej czy później w sklepach zostaną same nowe i będzie dobrze.

Od siebie mogę jeszcze dodać, że nowe opakowania lepiej oddają rzeczywisty kolor farby. Przetestowałam kilka odcieni brązów i faktycznie wyglądały tak jak na tych nowych pudełkach. Na starych wydawały się ciemniejsze. Więc zmiana na plus. Chociaż będę tęskniła za starymi paniami ;)

Mam ogromną nadzieję, że na prawdę zmienili tylko opakowanie. Nie wybaczyłabym im zmiany odżywki. Ta którą teraz dołączają jest absolutnie genialna. I wystarcza na kilka użyć. A mama jakoś zbytnio odżywek nie używa, więc trochę podkradam :)


Źródła zdjęć:  
http://www.loreal-paris.fr/
http://www.lorealparis.pl/
https://www.facebook.com/LOrealParisFrance?ref=ts

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że tylko opakowanie się zmieniło,bardzo lubię te farby bardzo długo farbowałam włosy tymi farbami różnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, niech oni nie zmieniają dziuń na opakowaniach... ja swój kolor tylko po dziuni rozpoznaję :<
    (bo zapisać sobie albo zapamiętać to za trudne)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ale teraz chyba się pogubie! Ja uwielbiam ich farby, zwłaszcza Viking, Wbis i Stockholm - moje blondy ;-)Musze od nowa zapamiętać "twarze" z farb ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe panie całkiem sympatyczne ;)
    Zgadzam się z propozycją przeceny farb w starych opakowaniach ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wantdd to ssay that I've really enjoyed browsing your blog posts.
    After all I'll be subscribing to your rss feed aand I hope you write again soon!

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know whether it's just me or iff perhaps everybody else encountering issues with your website.

    It appears as though some of the text on your posts are running ooff
    the screen. Can someone else please provide feedback and let me
    know if this is happening to them too? This could be a
    issue with my internet browser becausse I've had this
    happen before. Appreciate it

    OdpowiedzUsuń