6 kwietnia 2012

Manhattan ♥ Kiss Couture

Oooch jak ja lubię limitki. Manhattan na tegoroczną wiosnę przygotował limitowaną edycję kosmetyków naustnych o nazwie MANHATTAN ♥ KISS COUTURE. Mamy więc pomadki i błyszczyki. Prześliczne pomadki i błyszczyki.
 

MANHATTAN Limited Edition “MANHATTAN ♥ Kiss Couture” Glossy & Soft Lip Stick w 5 kolorach:

51S
53S
54S
56S
59S





MANHATTAN Limited Edition “MANHATTAN ♥ Kiss Couture” High Shine Lip Gloss w 5 odcieniach:

61G
34G
46G
53G
59G



Ładne kolorki, kokardki, kropeczki, czego chcieć więcej ;)

Zdjęcie reklamowe też bardzo udane. Pani ma nawet piegi ♥


W Niemczech kolekcja będzie dostępna od kwietnia. Nie wiadomo kiedy i czy w ogóle pojawi się u nas, ale musiałam wam pokazać te kokardkowe cuda, no musiałam.


Źródło zdjęć:
http://www.pinkmelon.de/magazin/makeup/die-neue-limited-edition-manhattan-loves-kiss-couture.html

16 komentarzy:

  1. O, mam nadzieję, że ta kolekcja pojawi się u nas :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się 2 i 3 od lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Limitka wyjątkowo udana, gdyby nie moja awersja do kosmetyków Manhattanu skusiłabym się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne:) spodobały mi się dwie szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. druga, trzecia i ostatnia szminka - piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa chciałabym wszystkie ;<







    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory i odcienie średnie ale opakowania cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Środkowa pomadka - umieram... Ja CHCE TEN kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich opakowania są po prostu słodziutkie... Choć ja nadal jestem w poszukiwaniu idealnego kolorku :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka, chcę wszystkie! Kolory wydaję się idealnie do noszenia na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety, Manhattan mi odpisał, że tej kolekcji nie będzie w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń